Had het al een paar dagen in mijn hoofd, omdat ze haar brokken steeds minder kauwt (momenteel vrijwel helemaal niet...) maar na haar reactie van net zou ik liever nu nog gaan...
Van Pluis had ik in mei al te horen gekregen dat ze last had van wat rood tandvlees en tandplak. Alledrie mn katten hadden wel wat tandplak, maar Pluis had het meeste last. Dus ik liep al in mijn achterhoofd om haar binnenkort te brengen voor een gebitsreiniging.
Maar nu net, ze had net natvoer gehad, en ineens begint ze te grommen en te snauwen terwijl ze met haar poot naar haar bek toe wilde gaan. Dus dat wordt morgenvroeg meteen afspraak maken. .!
Gelukkig heb ik kleine brokjes in huis (Sanabelle Light) dus dan krijgt ze dat maar morgenochtend ipv die grote dental brokken van Sanabelle. Ze kauwt ze niet, en vaak spuugt ze ze dan weer uit...
Had trouwens in mei getypt dat ik tandenpoets spulletjes zou halen.., nou dat heb ik gedaan en gebruikt...eenmalig

Vet Aquadent gaat hier nog steeds door het drinkwater, maar is dat echt zo chemisch??