Ik vind het heel erg voor jou!
Maar als ze daar nog maar een paar dagen was, zal ze niet naar het tweede huis teruggaan. Ze heeft dat nog niet als haar thuis ervaren (pas na 3 weken) en dus vind ze het niet terug, dat heeft er niets mee te maken dat haar kitten daar is. Normaal is haar kitten 'thuis' dus zal ze steeds teruggaan naar wat in haar hoofd 'thuis' is, en haar instinct zal haar nog naar het oude huis leiden. Sommige katten gaan zover, soms nog veeeel verder, maar sommige ook niet (ons Kleintje vind ons huis nog niet van op de hoek vant straat

). Ik weet dus niet of ze haar oude huis nog gaat terugvinden. Ze zal wss wel ergens angstig zijn maar ik weet redelijk zeker dat ze niet naar het nieuwe huis zal gaan, ze blijft mss wel in de buurt rondzwerven maar de kans is groter dat ze toch naar haar oude huis gaat, of tenminste in de richting. Dat kan wel weken duren eer ze daar zou aankomen.
Als je al goed in de buurt van je nieuwe huis hebt rondgelopen en geroepen, onder struiken gekeken, dan vrees ik dat het enige wat je kan doen is het oude huis in het oog houden en ze daar opwachten. En natuurlijk zoveel mogelijk haar signalement verspreiden en zeker alle asielen in de buurt op de hoogte stellen!
Ik vind het echt een vreselijke situatie!
Sterke!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)