Nadat Lynn bijna 2 weken weer normale brokjes eet 3x per dag uit een voerbal, heeft ze vanmorgen weer overgegeven.
Eerst alleen slijm (wel echt veel), ik denk tijdens het spelen want haar speeltje lag er naast en op een andere plek dan waar ik het had neergelegd. Ik denk ook dat ze misschien een stukje van een touwtje heeft ingeslikt, de touwtjes die er aan zitten zijn nogal rafelig en sommige zijn doorgebroken. (Ik heb dat ding nu maar even terug in de kast gelegd).
En toen ik haar vanmorgen voerde net zoals normaal (+/- 20 gram brokjes in voerbal) heeft ze dat ook weer overgegeven. Misschien zit gewoon dat touwtje dwars maar ik vind het wel frappant dat ze dat 2 weken geleden ook al deed.. misschien is er toch echt iets mis, wat denken jullie?
Het was wel redelijk laat vanmorgen toen ze haar eten kreeg (net zoals de vorige keer toen ze overgaf) dus het kan ook zijn dat ze gewoon weer te snel heeft gegeten, ondanks de voerbal. Zal voortaan eerder opstaan..
Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat ze dat "kuchen" vooral doet als ze aan het spinnen is! Dus misschien toch iets met haar luchtwegen/keel? Het klinkt niet echt als hoesten of niezen, maar als gewoon lucht.. alsof er iets in de weg zit. Ik kan het niet echt goed omschrijven.
Maar wat moet ik nu doen, zou haarbalpasta nu helpen? Ik heb het haar een paar keer gegeven maar er komt niks uit, of hoeft dat ook niet? Is het ernstig genoeg om naar de DA te gaan? Ik weet niet wat ik ervan moet vinden maar vertrouw het niet helemaal, en mijn vriend denkt dat het niet nodig is. Ik denk dat ik morgen sowieso maar even ga bellen.
Ik heb ook alles opgeschreven wat ze wanneer gekregen heeft en wanneer ze wat overgaf, dus dat is wel handig als we evt. toch naar de DA gaan.
Verder ga ik haar denk ik net als de vorige keer elk uur een paar brokjes geven, dan krijgt ze toch iets binnen. Maar hoe moet dat als ik straks (hopelijk september) aan het werk ben, dan krijgt ze om 7 of 8 uur eten en dan pas weer om 5/6, dan gaat ze toch ook weer te snel eten? Of toch maar weer de hele dag brokjes laten staan, ook al is het dan halverwege de dag al op?
Er komen me vast nog wel meer vragen op, maar nu hou ik het even hierbij

Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen, ik maak me echt zorgen om mijn meisje
Alvast bedankt, kus Flo
P.S.
- Ze is een maand geleden ingeënt voor kattenziekte (verzwakt), niesziekte (calici; rhinotracheïtis) en niesziekte (chlamydia). Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Ze ''kucht'' al +/- 3 weken.
- Ik heb vorige week vlooien bij haar ontdekt en behandeld met Effipro 0.5 ml, zelfde vraag. Misschien heeft ze er toch iets van opgelikt? Ik weet nl. niet of ik het wel helemaal goed heb gedaan
- Ze kucht niet vaak, maar heel af en toe (misschien 1 of 2 x per dag). Dus misschien stel ik me wel aan ofzo