Ik word er helemaal gek van!
Is Jeeves net een paar weken geholpen aan zijn gebit begint onze nieuwste aanwinst, Wichie, te klooien.
Gisteren at ze nog wel, maar gromde ze er zachtjes bij.
Vanavond gaf ik haar wat vis en dat luste ze wel. Ze nam een flinke hap en begon me daarna toch te grommen & sissen!
Het eten was natuurlijk meteen over.
En ik was alweer flauw....
Ben de laatste rekeningen van Jeeves, in totaal 800 euro en meneer eet nog niet, nog niet vergeten!
Ze had de laatste dagen al een beetje rommel aan haar bekkie. Ik dacht dat ik spoken zag, dus niet!
Wichie hebben we nog niet zo lang. Onze achterbuurvrouw moest vanwege een gebroken heup naar een verzorgingstehuis. Ze is eind 80, dus ze komt niet meer thuis.
Haar zus, begin 80, zag het niet zitten om nu nog weer een kat te nemen. Voor de rest van de beesten (pony en schapen) was al een goed huisje gevonden.
Ze wilden het poessie ook niet naar een asiel brengen, aangezien Wichie al 10+ is. Wij konden het niet over ons hart verkrijgen haar te weigeren toen ze vroegen of wij haar in "de opvang" (sorry, hebben we die dan?

) wilden opnemen.
Wichie is kat nummer 35.
Het ging allemaal perfect. Beestje vrat als een slootgraver, dus vermoedelijk heeft ze of een kies afgebroken of er moeten er gewoon een paar uit.
Natuurlijk vreselijk druk tijdens het spreekuur vanavond, dus we hoefden niet langs te komen.
Donderdag om 12 uur checken ze haar, gaan ze een bloedonderzoek doen (want een slecht gebit kan ook voortkomen uit een verminderde nierwerking) en 's middags wordt ze waarschijnlijk meteen geholpen!
Duimen dat ze niets met haar nieren heeft. Onze Wednesday begon in 2005 nl. ook te klooien met haar gebit. Als ze toen een bloedonderzoek hadden gedaan, dan hadden ze gezien dat ze een sterk verminderde nierwerking had!
Hopelijk loopt dit goed af. Eerlijk gezegd knijp ik 'em wel.
We hebben haar net een Ketofen gegeven en een half uur later at ze als een slootgraver. Zielig hé!
Nu ligt ze heel relaxed, maar uitgeteld te slapen!