Ik ben begonnen met Albert hein huismerk brokjes, wat prima ging, maar ze stonk zo uit d'r bekje. Wat opzich niet zo erg is, maar het blijkt toch geen normale geur te zijn en dus lijkt het me ook niet helemaal gezond.
Dus ik denk: af van het huismerk, ietsje duurder: Whiskas. Daar krijgt ze dus vreselijk stinkende zachte poep van. Nog minder gezond en het mooiste is: omdat ik dacht dat ik nou goed voer had gekocht en de poep ergens anders aan lag, zit ik nou met meer dan 4 kilo whiskas.

Ik heb nog een gratis zak purina liggen, mijn moeder doet altijd aan van die acties mee, ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat ik voor nu Selene maar weer aan de AH heb gezet.
Nou krijg ik overal verschillende adviezen; het leek me dat het voer waar voornamelijk groentes in zitten niet echt oke waren, echter hoor ik nou ook weer van iemand dat dat er niet voor niks in zit. En dus krijg ik nou door veel mensen vet duur voer aangesmeerd. Sorry maar ik vind 10 euro per kilo echt een beetje te veel op het moment.
Ik ben op het moment een beetje radeloos, ik wil d'r voer geven waar ze geen last van heeft, maar het lijkt er nou op dat ik eindeloos dingen moet gaan uitproberen en dan weer met een restje kattenvoer zit wat niet goed voor d'r is!