Vandaag zijn mijn poezen Crespo en Puma aangekomen met de dierentaxi!

Voordat ze onderweg hiernaartoe waren werd er door het asiel gebeld, er was een foutje gemaakt in de papieren, het blijkt nu dat Puma graag een tuin heeft en Crespo eigenlijk helemaal niet buiten komt. Ze hebben aangegeven dat ik nu mag afzien van de adoptie of het proberen, als de katten er niet gelukkiger op worden hier dan mogen ze kosteloos weer terug en mag ik een ander stel uitzoeken bij hun. Maar het was niet geheel duidelijk of Puma het nu wel of niet nodig heeft, dus we zullen zien, ik heb er voor gekozen ze een kans hier te geven en anders zullen ze helaas terug moeten, maar ik ga er in ieder geval voor.
Puma is in ieder geval vol energie, die kwam de mand uit gelopen en is stoer alles direct gaan onderzoeken, ze laat geen hoekje ongemoeid.

Crespo is iets minder happy, die heeft het eerste half uur onder de bank gespendeerd, toen Puma even de slaapkamer mocht onderzoeken kwam Crespo eindelijk onder de bank vandaan, miauwend omdat we de kamer hadden verlaten, toen is ze ook met onderzoeken begonnen maar ze is ondertussen weer verstopt

Ik denk dat het wel goed zit met Crespo, die moet gewoon even wennen, ik hoop dat het gaat lukken met Puma, die is nu zo druk...
Ik hou jullie op de hoogte en foto's volgen nog als ze wat gekalmeerd zijn.
Jarina