Ook hier even een update:
Het gaat nog steeds erg goed met Lynn!

Helaas negeert ze nog steeds de krabton.. maar met sommige speeltjes doet ze het wel heel goed! Het elastiekje van het hengeltje vind ze nog het leukst, en dan lekker kauwen op die touwtjes die er aan hangen

Verder speelt ze niet echt, maar dat is ook geen probleem voor ons. Ik heb vandaag wel zo'n cat senses massage-ding besteld, want ze geeft veel kopjes aan de meubels, haha

Dus dat zal ze ook wel leuk vinden.
Verder ligt ze nu regelmatig onder ons bed

maar ik denk dat dat vooral te maken heeft met de warmte.. de slaapkamer is aan de 'koude' kant van het appartement en vanwege het 'doorwaaien' staat die deur nu eigenlijk altijd open. Ondanks dat ze eigenlijk niet in de slaapkamer zou komen, maar goed, things change

's Nachts gaat die deur wel dicht maar dat vind ze gelukkig geen probleem. Ons meisje is echt zoooow makkelijk
En behalve 1x een klauw in m'n hand *ouch* (1-2 voor mijn vriend trouwens

) en een paar minuscule gaatjes in de bank omdat ze zich uitrekte, zit ze nergens aan! We hebben echt super veel geluk met haar. Ze wordt wel steeds nieuwsgieriger naar eetbare waren die op tafel staan en de lichtjes en geluidjes van de tv- en video-apparatuur

Maar als ik 'nee' zeg luistert ze gelukkig heel goed.
Borstelen gaat nog niet zo makkelijk, ze vind het volgens mij wel fijn want ze loopt dan de hele tijd op en neer langs me heen zodat ik overal bij kan

Maar als ik haar probeer vast te houden ofzo heeft ze er genoeg van. Dus dan moet ik haar volgen door het hele huis

wat dus niet zo efficiënt is omdat er dan dus óveral haar ligt! Vandaag ook de Furmaster besteld, hopelijk wordt het verharen dan iets minder. Ze moet volgens mij nog steeds haar wintervachtje kwijt, ze heeft nogal wat haar, en lang dat dat is!
Verder ligt ze nu vaak voor de balkondeur, waar overigens wel een hor voor zit. Daar zet ze wel vaak haar nageltjes in en dan rekt ze zich uit, maar als ze dan weg wil lopen blijft ze daar soms in hangen

Dus daar ook een paar gaatjes, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Het is voor haar in ieder geval wel een fijn plekje waar de wind een beetje door waait, dat kan ze wel gebruiken met zo'n dikke vacht
De kattenbak doet ze ook goed, de kap zit er al een week of 2 op. Het luikje nog niet, dat hebben we 1 nacht en 1 dag gedaan, en ze was er in geweest! Maar toen durfde ze niet meer.. dus dat vond ik vreemd. Maar wat bleek, de gewichtjes die we aan het luikje hadden gelijmd om het weer in evenwicht te brengen (anders stond ie nl. open, omdat we er een stukje moesten afzagen omdat ie anders niet open kon i.v.m. de plank boven de bak, sorry lang verhaal

) waren eraf gevallen en daar is ze dus waarschijnlijk van geschrokken

arm meiske.. Dus het luikje hebben we er weer afgehaald totdat we een beter idee hebben om het recht te laten hangen. Maar we hebben ook geen last van stank ofzo, alleen klein beetje uitloop van de korrels, dus misschien laten we het ook wel zo.
Zo dat is al een heel verhaal

maar dan zijn jullie ook weer op de hoogte
xx Flo