Thx Ayla, ik vind het ook helemaal super dat ze er is en dat alles goed gaat!
Gisteravond toen we naar bed gingen deden kreeg ze een groepsknuffel van ons

en wij super voorzichtig de kamer uitlopen en kijken hoe ze reageerde.. maar ze keek niet eens op of om

Buiten was het vééél interessanter! En we hebben haar de hele nacht niet gehoord! Alleen vanmorgen een miauwtje toen ik langsliep om naar de wc te gaan en toen mijn vriend was opgestaan, maar meer zo van hallow, hier ben ik

Toen hij wegging en ze op de gang was kwam ze ook niet bij de slaapkamer deur zeuren maar ging gewoon op de vensterbank zitten in mijn vriend z'n kantoortje (daar kijkt ze uit op een plat dak (vaak met duiven erop) en begraafplaats en tuintje van de buren met volière

). Dus ze doet het echt super!! Ik kon vannacht zelfs het wasrek met schone was in de woonkamer laten staan
Ze is vanmorgen een paar keer gaan drinken dus dat komt ook helemaal goed. En ze heeft nu 2x gespeeld met dat kussentje dat we meekregen! Echt super geinig hoe ze dan ligt te rollen en te trekken aan dat ding

Maar als ik een foto wil maken denkt ze bekijk het maar en houd ze weer op, haha

Dus ik laat haar maar even doen, die foto's komen later wel.
En ook van de stofzuiger is ze niet bang, kon gewoon onder de vensterbank komen waar ze zat en ze gaf geen kik. Wat een makkelijk beestje zeg.. Ik heb superveel gelezen over hoe je een kat moet opvoeden en leren om niet te krabben en niet overal op springen enzo, maar dat is voor haar helemaal niet nodig! Als ze op de bank springt gaat ze sowieso alleen op haar kleedje zitten, echt ideaal.
Ze kan nu ook in de badkamer want eigenlijk maakt me dat niet zoveel uit, en ik las dat sommige katten het leuk vinden om de wasmachine te zien draaien, maar tot nu toe heeft ze geen interesse

En ook het kantoor van mijn vriend mag ze in, daar ligt wel veel troep en kabels maar tot nu toe blijft ze overal vanaf en springt ze gewoon op haar plekje op de vensterbank.
En nu ga ik even uitzoeken hoe ik een fotoalbumpje kan maken...
xx Flo
P.S. Zaterdag komt mijn schoonmoeder en haar zus op bezoek.. ben benieuwd wat haar reactie gaat zijn. Zij was net als mijn vriend ook al zo bang voor de meubeltjes! En toen mijn vriend eindelijk akkoord was om een kat te nemen, vroeg ze wel 100x aan hem of hij het wel écht zeker wist (m.a.w. of ik het hem niet opdring)

. Maar als hij eenmaal goed heeft nagedacht en akkoord gaat is hij niet meer om te praten gelukkig

Hij is ook helemaal dol op Lynn, probeert met haar te spelen (piepstemmetje: Lynnie! Lynnie!

) en praat de hele tijd super lief tegen haar! *zwijmel*. Dat zal d'r leren, ghehe..