wat fijn om te horen dat het avontuur niet nog meer schade heeft gedaan. Het is ontzettend lastig om je diertje zo te zien maar het is het beste.
Ik heb een nieuwe uitdaging met Felix. weer opnieuw trainen om op de dichte kattenbak te gaan.... Vrijdag is hij voor het eerst een hele dag naar buiten geweest, lekker bij mij op de bank ( was ziek). Het viel mij alleen op dat hij helemaal niet naar de bak ging. Pas 's avonds toen ik de bench openzette rende hij naar zijn mini open kattenbak, en wilde daar zijn behoefte doen. Meteen gehandeld, Meneer gepakt en op de dichte bak gezet, vond hij eerst even niet zo leuk, maar heeft daar zeker een paar minuten gezeten en geplast en gepoept. Zaterdag hetzelfde verhaal, en gister is meneer voor het eerst weer zelfstandig op de dichte bak gegaan! Wat was ik blij.
Hij loopt nu weer lekker rond overdag, hij pakt goed zijn rust, meer dan vroeger, wat voor mij een goed teken is. De broertjes genieten van elkaar, al vond ik het vrijdag wel even moeilijk om te zien hoe zij met elkaar speelde. Stukje agressiever dan vroeger en toen Felix Garfield zo hard beet dat deze het uitschreeuwde ze toch uit elkaar gehaald. Wilde het liever niet, maar hij bleef krijsen. Ze hebben ondertussen hun rang positie weer hervonden en spelen lief en gezellig met elkaar om vervolgens lekker naast elkaar te gaan slapen
Hij is nog steeds dezelfde boef. Duidelijk te merken wie de gene is die altijd op het aanrecht sprong, de plantjes omgooide e.d. Duidelijk Felix. Hij heeft ondertussen weer zijn lievelingsplekjes om te slapen gevonden, naast mij op het bureau of in de krantenbak. en 's avonds is er wel ergens een schoot beschikbaar om luid ronkend een tukje te doen.
lang verhaal, maar zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte.