Kat steeds onder het bed

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
perz
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2010 16:49

Kat steeds onder het bed

Bericht door perz »

Beste lezers,

Gisteren zijn mijn vriendin en ik de trotste eigenaar geworden van een hele mooie witte perziche kat:)

toen we thuis kwamen en hij even gesnuffelt had kroop hij al gelijk voor lange tijd onder het bed.

savonds raakte hij gewend en kwam hij ff lekker spelen en gedroeg zich zeer vrolijk.

Helaas kregen ik en mijn vriendin (wat we eigenlijk bijna nooit hebben) een ruzie, laat op de avond, en de kat schrok ervan dat me we onze stem verhefte tegen elkaar.

je zag duidelijk dat hij bang was en kroop gelijk weg.
natuurlijk was dit niet onze bedoeling, maar hij zit nu nog steeds onder het bed en komt af en tie ff eten en wat kroelen en dan kruipt hij weer onder het bed.

als ik hem onder heb bed vandaan haal dan is hij heel lief, maar daarna kruipt hij er gewoon weer onder:(

Ik hoop dat het goed komt en hij straks weer komt uit zich zelf,

hebben jullie hier ervaringen mee?
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: kat steeds onder het bed

Bericht door JLC »

Dat de kat onder het bed kruipt, is niet raar. Nieuw huis, nieuwe baasjes en nieuwe geurtjes. Dat jullie ruzie kregen, valt dan niet goed bij de kat. Katten houden niet van harde geluiden. Bovendien voelen katten de gemoedstoestand van hun baasje(s) goed aan, dus die ruzie tussen je vriendin en jou ook. Geef de kat de tijd om te wennen.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
perz
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2010 16:49

Re: kat steeds onder het bed

Bericht door perz »

Dankjewel voor je reactie, hij ligt nu bij ons, en we hebben hem even goed gekamt, en verwent hierdoor voelt hij zich als een stuk meer thuis merken we

groeten

Danny
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: kat steeds onder het bed

Bericht door ayla »

laat de kat zelf naar julllie toe komen, niets forceren. Hij zal toch even de tijd moeten hebben en krijgen om zijn eigen plekje te vinden in dit nieuwe huis.
veel plezier!
Laatst gewijzigd door ayla op 27 jun 2010 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
perz
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2010 16:49

Re: kat steeds onder het bed

Bericht door perz »

Ik denk het ook :)

we laten het nu ff van hem afkomen, want hij ligt weer onder het bed te koekeloeren haha
Plaats reactie