Vandaag (19.00 uur) hebben we Lynn opgehaald, een mooie witte dame (met een paar vlekjes) van 3 jaar oud. Ze is de hele avond al heel lief, ze vluchtte eerst meteen onder ons bed, maar daar kwam ze na het neerzetten van wat natvoer toch maar weer onder vandaan. We hebben haar verder gewoon haar gang laten gaan en laten rondlopen hier. Ze heeft een hele tijd op de vensterbank naar buiten zitten kijken en zit zich nu onder tafel te verstoppen. Ze miauwt heel hard als we de kamer uit gaan en ze laat zich al goed aaien en zelfs oppakken! Ik heb haar 2x op de kattenbak gezet maar ze is nog niet geweest (dus in ieder geval niet meer sinds 19.00 uur), is dat wel normaal? Ze heeft ook nog helemaal niets gedronken sindsdien, maar heeft wel een half zakje natvoer op.
Ik heb 2 kussentjes, 1 mandje met kussen en een kartonnen doos met kussen er in neergelegd maar die negeert ze stuk voor stuk, haha. De kartonnen doos (zo'n groot langwerpig geval) kijkt ze echt zo naar alsof er op elk moment een monster uit tevoorschijn kan komen...

Wat ik trouwens wel vertederend vond, de man van het gastgezin van de Zwerfkattenopvang waar ze vandaan komt zei dat ze in de auto altijd hard ging miauwen en dat ze dat niet leuk vind (ze is ook nog maar pas gesteriliseerd, dus vandaar angst voor de dierenarts), maar ze deed helemaal niks! Ja ze heeft 1x gemiauwd maar verder was ze heel rustig en keek rustig rond. Toen dacht ik echt: ze weet vast dat ze naar een heel fijn huisje toe gaat

Ik ga nu lekker slapen hier op de bank met Lynn onder tafel.. kan ik het een beetje in de gaten houden de 1e nacht. Ik hoop dat ze gauw op de kattenbak gaat en ook wat gaat drinken!
xx Flo
P.S. Is het niet te koud voor haar om op de vloer te slapen?