1.kan dit kwaad?
ik heb hier en daar gelezen dat dit erg jong is en ik beter zou wachten tot bv. 13 weken..
maar dat is in dit geval helemaal geen optie..
de kittens zijn nu 6 weken en zijn al erg sociaal en gebruiken de kattenbak al.
Ze komen bij hun baasje in de zetel zitten en zijn erg levendig, dus ik hoop dat mijn katje (Chewbacca, roepnaam Chewie^^) geen gedragsproblemen zal vertonen..
2.Is whiskas echt zo slecht kattenvoer? want het nest waaruit de kitten komt gebruikt droogvoer, maar ik weet niet precies van welk merk (dit moet ik nog navragen)
maar als het merk dat zij gebruiken niet optimaal is zou ik graag een ander merk gebruiken.
Wat zijn zoal goede merken?
Ik heb gelezen dat katten erg kieskeurig zijn als het op voedsel aankomt, dus ben ik best wel bang dat ze van hun nieuw voer niet zullen moeten weten..

3. Als mijn katje net toekomt, in welke kamer laat ik haar dan best gewend worden en de omgeving verkennen?
(2 keuzes: de keuken, maar hier staat de hond zijn mand en zijn voeder- en drinkbak (kan ik wel verzetten, maar ik ben bang dat de kat de hond blijft ruiken en bang is) en hier kan ze ook op het aanrecht springen en over het lage ''hekje'' dat we hebben om de hond uit de living te houden en zo aan de nieuwe lederen zetels te krabben (mijn moeder vermoordt me!) ofwel in de veranda, waar we met gemak een kattenbak en haar voederbakjes zouden kunnen zetten maar waar een tv is met veel kabels erachter die niet goed weggestopt kunnen worden!

4.wat schaf ik me best allemaal aan in het begin?
veel of weinig speeltjes?
5. hoe laat ik de hond en de kat best overeenkomen?
(de hond blaft naar andere wilde katten en zou erachter lopen..)
best veel vragen, maar ik ben nogal een leek op dit gebied en apprecieer jullie hulp ten zeerste!