Spelen deed ze de eerste dagen ook vrij veel, alleen een paar dagen verder is ze iets sneller uitgespeeld op zich nog allemaal niet zo vreemd maar.......
Ze heeft de neiging om, zodra het speelgoed niet meer interessant is opeens verschrikt te kijken en heel hard naar een bepaald punt in de kamer te rennen en daar angstig te blijven zitten staren( soms achter de bank maar meestal achter de gordijnen) als ik dan naar haar toe wil lopen probeert ze weg te vluchten, dit doet ze soms ook als ze aan het spelen is en het speeltje even niet vast heeft, dan reageert ze verschrikt op iedere beweging die ik maak, als ik haar dan na landurig proberen te roepen niet overgehaald krijg en probeer achter de bank uit te halen blaast ze af en toe.
Ook heeft ze dergelijke reacties op bepaald speelgoed waar ze dagen eerder heel leuk mee speelde, bijv. een balletje met een rinkeletje erin, daar kon ze geen genoeg van krijgen en nu als ik het haar geef speelt hij er eventjes mee en als het dan opeens stil ligt kijkt ze bang en sprint hard weg. ze heeft de laatste paar dagen ook minder gegeten dan de dagen ervoor, drinken doet ze wel heel veel.
Ze heeft ook de neiging vaak in vingers en vel proberen te bijten, welliswaar op een speelse manier maar ik krijg het haar maar niet afgeleerd, soms laat ik het wel es toe omdat ik dan met d'r aan het spelen ben ( beetje kriebelen aan d'r buikje enzo) maar ze weet dan van geen ophouden, meestal resuteert dit dan in het terug brengen naar d'r mandje en d'r even niet naar omkijken...
Ook met gordijnen begint nu een probleem te worden aangezien ze al op de banken kan springen en dus ook op de rugleuning en dan ter hoogte van het raam en radiator komt en daarnatoe wil, alleen zit dan dat gordijn in de weg.....maar de opening van het volgende gordijn deel zit net naast de bank.....wat dus resulteert in het proberen de gordijnen aan de kant te ' duwen' met d'r nageltjes en dus niet lukt en gaan we d'r maar aan hangen

Het zijn glasgordijnen en die zie ik niet graag in reepjes stof veranderen

Ik weet het is een heel verhaal en sommige dingen zijn misschien nog niet helemaal duidelijk uitgelegd maar heeft iemand tips voor me, zodat ik weet wat ik hieraan kan doen?
Het is m'n eerste katje dus ik ben nog zo ' groen als gras' hierin
Alvast bedankt
Grt, Lars