Ik heb even een paar vraagjes dus die wil ik graag stellen. Ik ben verder opgegroeid met katten en ik weet ze kunnen oud worden, we gaan minimaal voor de 20 jaar

* Koosje vind t soms lekker om onder de dekens te kruipen en bij mijn voetjes te gaan liggen, is dit niet te warm voor m?
* Ik geef m nu ongeveer 3 keer per dag (s'ochtens, einde van de middag, einde van de avond) eten. Hij krijgt dan nat voer, geprakt met een beetje koffiemelk (dierenarts zij dat dit beter is dan gewone melk vanwege lactose gehalte). Soms krijgt hij tonijn geprakt uit blik en ik geef m 1 zacht zalm staafje van whiskas per dag/ per twee dagen en een of twee gistsnoepjes (met kaasssmaak vind ie heerlijk). Verder staat er de hele dag vers water (word 1 á 2 x per dag ververst) en brokjes (kittenbrokjes v. royal canin gemixt met volwassenbrokjes). Ik geef m nu gewoon pate uit een pakje niet perse voor kittens en soms wel kittenvoer v. whiskas. Van natvoer krijgt hij nu ruim 1 volle theelepel en dat eet ie nu net niet op dus ik denk dat dat voldoende is toch? Is dit normaal voor m? Moet je perse alleen maar kittenvoer geven of kan je ook wisselen tussen gewoon en kitten en soms vis als tonijn op water uit blik??? De katjes bij mijn ouders hebben nooit kittenvoer gehad en zijn heel oud en gezond geworden.
* Vandaag heeft hij zijn eerste prikje voor kattenziekte gehad en is ie gecheckt door de dierenarts. Medisch helemaal in orde, maar meneer is er slaperig vandaag, is dit normaal na dat prikje?
* Qua speeltjes heb ik vanalles voor m van balletjes, ballletjes die ramelen, muisjes etc. maar hij vind propjes en touwtjes veel leuker. Ik heb ook een soort tunneltje voor m dat knispert en die vind ie wel weer erg leuk. Ik heb nog geen krabpaal ik denk dat hij daar nog te jong voor is. Wanneer is een goede leeftijd voor een krabpaal/krabton?
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, ik wil het beste voor mijn beestje en ben ook erg blij met m. Hij is lekker speels en een lekkere knuffelkont, vooral over zijn buikje aaien is het einde haha knorrend dat ie kan. Hij mauiwd nog best wel, vooral als ie mij zoekt, is dat normaal? Als ik niet reageer stopt ie er wel mee. Hij mauiwd ook als we aan t knuffelen zijn, dan ligt ie in mijn arm en dan mauiwd ie, wat betekend dit??
Thxxxx a million als iemand de tijd neemt om mijn vraagjes te beantwoorden!
Liefss