Hoe kattentuigje aanleren

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
pluchke01
Kitten

Hoe kattentuigje aanleren

Bericht door pluchke01 »

Binnenkort komen mijn twee kittens (dan 13 weken oud). Ik zou ze in de tuin willen laten komen met een tuigje. nu vraag ik me af hoe moet ik hen dit aanleren. ik veronderstel dat ik hen best eerst een paar dagen laat wennen aan ons en ons huis voor ik ze hiermee lastig val. Hoe doe je het dan, zo'n ding aandoen, paar minuten, elke dag, zonder er al echt mee rond te lopen? of wel naar buiten gaan? snoepjes geven om ze te belonen, hoe doen jullie dat praktisch? Moet je bij aankoop van zo'n tuig ook op iets letten (betere, handigere modellen of niet?) Ik wou zo'n kittentuig kopen, maar heeft dat zin als je kat al zo oud is of kan een kattentuig ook? Ik vind namelijk nergens info over hoe lang je zo'n kittentuig kan gebruiken...
Alvast bedankt om jullie ervaringen met me te delen!
Adriana

Re: Hoe kattentuigje aanleren

Bericht door Adriana »

dag pluchke en welkom ;-) bij het Forum,
rechtsboven zit een zoekfunctie, typ daar tuig in en je zult zien dat je veel berichtjes krijgt met ervaringen
en dat geldt natuurlijk ook voor een groot deel van je startersvragen, eerst even zelf zoeken, de meeste onderwerpen zijn hier al uitgebreid behandeld..
en in het Forumoverzicht kom je hoofdonderwerpen/topics tegen met daaronder heel veel berichtjes over allerlei onderwerpen, waar je ongetwijfeld heel erg veel info over trainen van katten en snoepjes en heel veel meer tegenkomt,
succes met inlezen hier en veel plezier met je huisgenootjes
en nog een advies, heb geduld en neem voor alles heel ruim de tijd..
Plaats reactie