Oei, dat klinkt niet zo goed! Probeer eens terug met het oude merk of ze het dan nog heeft. Je kan dan daarna nog eens stillaan proberen overschakelen. Maar het kan natuurlijk dat ze tegen het nieuwe merk niet tegen kan, ook katten kunnen allergisch zijn aan bepaalde voedingsstoffen. Ik denk dat je best een beetje uittest, maar eerst terug wat je ervoor gaf en waar ze geen last had, om zeker te zijn dat het daaraan ligt. Als het dan terug beter is en je wil toch iets anders geven, gewoon rustig aan uitproberen he. Je moet gewoon zien dat ze zeker genoeg voedingstoffen binnenkrijgt en zeker niet gaat uitdrogen!
Als je iemand kent die aan alternatieve geneeskunde doet, kan je ook laten uittesten waar het aan ligt en wat ze wel of niet mag eten.
Onze Cuzco heeft ook een paar keer overgegeven toen hij nog klein was, maar dat was niet regelmatig en niet steeds achter elkaar, ik denk dat hij gewoon wat teveel ineens gegeten had, en 1 keer had hij een mus gevangen en opgegeten en die kwam er natuurlijk ook direct weer uit.

Vond ik eerlijk gezegd wel goed, hoop dat hij nu van de mussen afblijft.

Ijdele hoop wss zenne, maar toch...
Ik hoop dat je iets kan vinden zodat je haar kan helpen!
Groetjes
Valerie
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)