Gisteren voor het eerst bij kittens wezen kijken, wat lief!! Ik zou ze allemaal wel willen

Nu weet ik alleen niet zeker wat het beste is.
We hebben wat nestjes in de opvang gezien, waaronder 1 nestje met 3 kittens die bij hun moeder zaten, en dus door hun moeder worden opgevoed. Dit is natuurlijk heel goed, maar ze krijgen niet echt veel met mensen te maken, ze zitten tussen andere katten in de opvang, dus volgens mij kunnen ze niet echt aan huiselijke geluiden e.d. wennen?
Een andere nestje was bij een opvanggezin, 5 kittens, maar geen moeder, dus met de fles groot gebracht. Wel zijn zij gewend aan bijv. de stofzuiger e.d.
Maar zou dit later nog problemen kunnen geven, dat zij niet door hun moeder zijn opgevoed?
In de kattenopvang zat ook een nestje zonder moeder, die vrouw had ze met de fles opgevoed en ze wilde dat nestje ook alleen mee geven aan mensen waarbij de katten binnen moeten blijven, omdat de kittens te lief zijn voor de buitenwereld aangezien ze door een mens zijn opgevoed, en dus het gevaar van de buitenwereld niet zien.
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Ik ben erg benieuwd.
Vanavond bij nog een nestje kijken, dat wordt lastig kiezen!!
Groetjes,
Sharon