Lucky Kitty drinkbak

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Claudia007 »

Vandaag hebben we de lucky kitty drinkbak binnen gekregen en ben benieuwd wat ze er van vinden.

Zijn er meer mensen die hem hebben en hoe vinden jullie hem?

Afbeelding
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Adriana »

ja, oei...
het is erg moeilijk om hem vrijwel geluidloos te krijgen en water verschonen is een vrij zware klus. de eerste kwam beschadigd en dat gaf het nodige gedoe met Zooplus. de tweede was vrijwel gaaf maar katzels zijn er niet in geinteresseerd.
het positieve eraan is dat er geen filter bij hoeft.
de mijne wacht op transport naar kattenbella...

drinkwaterfonteinen vind ik een erg moeilijk onderwerp hier met Enzo, die eigenlijk nauwelijks tot niet drinkt. die haalt al zijn vocht uit natvoer of drinkt 's nachts in het geheim, dat weet ik niet.
hij kan wel drinken want afgelopen week moest-ie ineens uit de sloot drinken op de volkstuin van mijn overbuurvrouw, bij mij uit de sloot drinkt ie niet..
ik heb ook nog twee vijvers en vorig jaar dronk ie uit de meest zonnig gelegen, maar dit jaar heb ik hem dat nog niet zien doen.
en in Lienden dronk hij ook!
missch is hij hier bang van MoMo, want katten zijn erg kwetsbaar als ze drinken (en poepen)..
water uit die sloot naar huis meenemen en in een bak doen, haha, daar trappen wij niet in!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Kattenbella »

Hij spreekt mij wel aan. ;-) Heb zelf een ander drinkfontein en de katten drinken er als gekken uit, hij is zo leeg.
Hoe bevalt het jouw katten?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Claudia007 »

Ik weet het nog niet ben net 36 uur van huis geweest en toen ik thuis kwam ging mijn vriend de nacht in ....Sting vind hem volgens mij maar vreemd die kijkt er alleen naar en Gallardo die stond er net met twee poten boven op...heb trouwens wel een water bak er naast staan want Queen Sting is nog al een muts :roll:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Kattenbella »

:lol: Katten ;-) De mijne zullen er echt dol op zijn, zeker als het watergeluid geeft. Ze drinken bijna alleen uit het Cat it fonteintje. Het is ook zoveel beter voor een grotere groep katten. de waterbakken staan er ook naast, maar die worden veel sneller vies.
De cat it verschoon ik ook regelmatig en de filter vervang ik wekelijks.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Polkadotje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 nov 2009 21:21

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Polkadotje »

Ik wilde ook een keramieken drinkfontein, maar het nadeel van de Lucky Kitty is dat hij geen waterreservoir heeft. Als de stroom uitvalt zitten je katjes zonder water.... dus ik heb hier *klik* deze prachtige drinkfontein besteld:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Kattenbella »

Hoe werkt deze dan? Ik heb mijn fonteinen op stroom, maar er ook gewone waterbakken naast staan.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Claudia007 »

ook ik heb er een waterbak naast staan en zeker als wij weg zijn.

als we thuis zijn hebben ze ook een waterbak in de keuken.
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
Sambal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:42
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Sambal »

Lijkt mij erg leuk voor de katten hier, maar spelen jullie katten niet met dat water omdat het bubbelt?
Groetjes Chantal
Bami, Nassi, Sambal Bij, Tjap Tjoy, Loempia en Typan
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Claudia007 »

uhmmm jah :edoh: het maakt geen piep uit wat je neer zet al zet je een zwembad neer dat water moet er uit.....en Gallardo die gaat er bovenop staan en zet ze poot op de spuit dus 1 groot water feest :icon_shifty:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 583
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: Lucky Kitty drinkbak

Bericht door Roos en Minousch »

Ik heb hem sinds een paar dagen nu, helemaal stil is hij niet te krijgen helaas, maar ze drinken er inmiddels wel uit, ik heb ook de catmate gewoon staan, en alleen Lisa heeft hemnog niet ontdekt.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Plaats reactie