Zojuist DA wederom gesproken en overlegd; onze Kimmy heeft (nog steeds) flinke bloedarmoede. De prednoral moet ik verhogen. Wel opletten dat ze niet meer gaat zwalken. Ze is onvast op haar pootjes. Haar hartje moet zo haar best doen. Fortekor wil ze nog niet geven omdat ze bang is dat Kimmy dan te weinig zuurstof gaat krijgen. Ze ziet het somber in. Ik ook trouwens. Pijn schijnt ze niet te hebben. We gaan haar nu verwennen met roodvlees (hoog ijzergehalte) en moeten zorgen dat ze blijft eten. Kan iemand mij tips geven m.b.t. eten met hoog ijzergehalte? Een multi-vitamine ga ik er ook bijgeven.
Weer verdrietig

Maar dan ook weer boos: 'de kat ging hier gezond weg hoor'. Geld opstrijken, dat wilde ze. Toen ik haar op ging halen heb ik haar kontje, oren, ogen, neus gecontroleerd. Schoon. Ze was mager maar ik dacht: we lappen dat katje weleens even op. Dus ik nam haar mee (nu 6 weken geleden). Waar ik overigens geen seconde spijt van heb! Met heel mijn hart hou ik van Kimmy, meteen!!
Sorry voor het lange verhaal. Moet 't even van me afschrijven. Ga kijken of ik weer iets in huis kan doen.
NB: Kimmy heeft ook bloedonderzoek gehad. De uitslagen waren goed.