Alles gaat perfect! Ze is hier nu ongeveer 1,5 uur en het gaat prima! Ze heeft al gegeten, gedronken, gespeeld... Toen ze hier kwam heb ik haar meteen maar in de groep gegooid. Tja, ik ben meer van de directe aanpak en dacht als het misgaat kan ik haar snel genoeg wegpakken. Dat vond ze best eng en als eerste kwam Max zich laten zien. Hij begon haar gelijk te wassen en vanaf dat moment is Lizzie haar staartje niet meer omlaag gegaan..

Tommie kwam daarna en ook die deed niet moeilijk, alleen eerst even uitgebreid snuffen, maar die ligt er nu ook naast te slapen. Barney was even een half uurtje bangig maar uiteindelijk na hem wat gelokt te hebben met een speeltje, durft hij nou ook gewoon neusje neusje te doen met haar. Ze liggen nu allemaal alweer te slapen bij elkaar...

Had niet gedacht dat het zooo makkelijk zou verlopen... Wist wel dat mijn katten aardig verdraagzaam zijn naar andere katten maar zo makkelijk.... Nou ja, hoop dat alles goed blijft gaan!! Laat haar nu maar een beetje met rust want ze ligt te slapen.. Al die nieuwe indrukken zal ook wel vermoeiend zijn...