Lizzie even voorstellen

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Lizzie even voorstellen

Bericht door Anne82 »

Nou, vandaag om 16.00 is ons nieuwe poesje in huis gekomen! We hebben haar Lizzie genoemd! Hier een oud fotootje, kan nog even geen nieuwe maken want moet mijn camera eerst even ophalen bij iemand.. Ze is nu 8 weekjes oud...

Afbeelding

Alles gaat perfect! Ze is hier nu ongeveer 1,5 uur en het gaat prima! Ze heeft al gegeten, gedronken, gespeeld... Toen ze hier kwam heb ik haar meteen maar in de groep gegooid. Tja, ik ben meer van de directe aanpak en dacht als het misgaat kan ik haar snel genoeg wegpakken. Dat vond ze best eng en als eerste kwam Max zich laten zien. Hij begon haar gelijk te wassen en vanaf dat moment is Lizzie haar staartje niet meer omlaag gegaan.. :lol:

Tommie kwam daarna en ook die deed niet moeilijk, alleen eerst even uitgebreid snuffen, maar die ligt er nu ook naast te slapen. Barney was even een half uurtje bangig maar uiteindelijk na hem wat gelokt te hebben met een speeltje, durft hij nou ook gewoon neusje neusje te doen met haar. Ze liggen nu allemaal alweer te slapen bij elkaar... :grin:

Had niet gedacht dat het zooo makkelijk zou verlopen... Wist wel dat mijn katten aardig verdraagzaam zijn naar andere katten maar zo makkelijk.... Nou ja, hoop dat alles goed blijft gaan!! Laat haar nu maar een beetje met rust want ze ligt te slapen.. Al die nieuwe indrukken zal ook wel vermoeiend zijn...
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Lizzie even voorstellen!!!

Bericht door sandy »

Wat een snoepie...en wat geweldig dat dat zoooooooo makkelijk ging, als dat hier zo zou gaan zou ik nog in de verleiding komen, maar doe maar niet :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Lizzie even voorstellen!!!

Bericht door Rowena »

Wat goed zeg dat het zo soepel gaat! Dat hoor je niet vaak volgens mij.. en Lizzy is echt een schatje. Ben benieuwd naar nog meer fotos ;)..
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Lizzie even voorstellen!!!

Bericht door Anne82 »

Ja ben ook super blij!! :grin:

En morgen maak ik nieuwe foto's!!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Lizzie even voorstellen!!!

Bericht door Tember »

Wat fijn dat het allemaal zo vlekkeloos verlopen is! En wat een dropje is het.. ik kan niet wachten op meer foto's.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
Sambal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:42
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Lizzie even voorstellen

Bericht door Sambal »

Wat een heerlijk koppie!
Groetjes Chantal
Bami, Nassi, Sambal Bij, Tjap Tjoy, Loempia en Typan
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Lizzie even voorstellen

Bericht door Umimeis »

Wat een scheetje!
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Lizzie even voorstellen

Bericht door Adriana »

wat heerlijk dat de kennismaking zo rimpelloos verlopen is en dat je lieve Lizzie al opgenomen is in de groep! iedereen blij/blij/blij
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Lizzie even voorstellen

Bericht door JLC »

Mooi poesje en een leuke naam ;-)
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Plaats reactie