Ben maandag naar de dierenarts geweest, die kon niets vinden. Hij heeft hem een injectie met metacam gegeven en geadviseerd af te wachten.
Dinsdagavond heeft hij redelijk goed gegeten, maar woensdag wilde hij weer niets. Woensdagavond opnieuw naar de dierenarts geweest, opnieuw helemaal onderzocht (andere da in dezelfde praktijk). Zij voelde 'iets' in zijn darmen zitten. Karel braakt niet dus ze verwachtte geen volledige obstructie van de darmen. Maar....... dit is al de 3e keer dat zij iets in zijn darmen voelt.... tot 2 keer toe heeft ze een kijkoperatie gedaan en beide keren niets gevonden. Ik ben dus een beetje huiverig.....
Ook bij het 2e bezoek heeft hij een injectie met pijnstillers gehad. Diezelfde avond heeft hij redelijk goed gegeten en hij werd ook weer wat actiever.
Maar donderdag wilde Karel opnieuw nauwelijks eten..... vanochtend heb ik hem uit pure wanhoop ander eten gegeven (RC instinctive, voor kieskeurig katten) en hij heeft een heel zakje ineens opgegeten.
Ik ben natuurlijk blij dat hij dat gegeten heeft, maar ben ook een beetje bang ivm zijn allergie. Buiten het niet eten om is hij ineens helemaal niet meer aanhankelijk. Hij is altijd een ontzettende knuffel geweest, maar nu ligt hij de hele dag in een doos te slapen.
Ik moet zeggen dat hij er verder goed uitziet; hij is niet vermagerd, hij drinkt goed, plast en poept (wel een beetje dun), zijn vacht ziet er prima uit.
Ik weet niet meer wat ik ermee aanmoet. Karel is de afgelopen jaren bij zo veel verschillende dierenartsen geweest (meestal omdat hij veel braakt of niet goed wil eten, maar dan is hij doorgaans niet zo afstandelijk, hij blijft altijd wel zichzelf), en niemand heeft ook wat kunnen vinden, behalve dan voedselallergie.
Is er iemand met tips en/of ervaringen???
Ik ben echt de wanhoop nabij