Ik ben nieuw hier en zit met mijn handen in het haar

Loeka heeft al van kitten af aan last van overgeven en weigeren te eten. Op IAMS brokken deed ze het fantastisch. Tot ze na het overlijden van mijn moeder in januari bij mij kwam wonen. Het voer was op en toen heb ik (tijdens het halen van een inenting) bij de dierenarts Royall Canin meegenomen. Sindsdien gaat het weer slecht en ik krijg haar niet goed meer.
Paar keer per week overgeven en het enige voer wat ik erin krijg is blikvoer van prince. Voor de rest weigert ze alles. Na een injectie bij de dierenarts gaat het altijd weer even goed en gaat ze weer haar brokken eten. Dit is echter steeds tijdelijk. Echo buik van vorige maand terug was prima. Niets afwijkends gevonden met de echo. De dierenarts heeft nu een grootschalig bloedonderzoek laten doen. Uitslag volgt volgende week
Ze eet nauwelijks, maar is verder gezond. Niet sloom, veel slapen of zoiets. Duikt ook niet weg en slaap 's nachts bij mij.
Hebben jullie misschien een oplossing? Kan haar toch niet op blikvoer van prince blijven houden. Wil graag dat ze weer haar brokjes van IAMS gaat eten. Heb echt bijna alle merken voer al gehad. Brokken en blikvoer. Alleen prince blikvoer gaat er op dit moment wel een beetje in. Herkent iemand dit? Kan iemand mij helpen? Weet echt niet meer wat ik moet doen en heb het nog te moeilijk met het verwerken van het overlijden van mijn moeder. Voelt Loeka soms mijn verdriet en kan ze daar lichamelijk ziek van worden? Ik kan mijn gevoel niet uitschakelen.
Groetjes Jose