Mijn kitten eet niet zoals het hoort
Mijn kitten eet niet zoals het hoort
hallo, ik heb sinds een weekje een klein katje in huis van 8 weken, maar ze eet niet zoals het zou moeten.
ik gebruik hetzelfde voer dat ze vroeger kreeg heb all heel veel vercshillende manieren en soorten eten gebrobeert zoals wiskas droog,nat,blik in melk geweekt in water enzovoort.......
na veel probeeren blijkt nu dat ze wel kipfilet,kalkoenfilet en hesp enzo eet zo van die sheletjes voor tussen de boterhammen en in stukjes geknipt.
maar volgens mij is dit toch niet genoeg,melk en puur vlees?
dus ik zou haar graag terug gewoon eten zien eten omdat dat volgens mij toch wat beter is niet?
ik gebruik hetzelfde voer dat ze vroeger kreeg heb all heel veel vercshillende manieren en soorten eten gebrobeert zoals wiskas droog,nat,blik in melk geweekt in water enzovoort.......
na veel probeeren blijkt nu dat ze wel kipfilet,kalkoenfilet en hesp enzo eet zo van die sheletjes voor tussen de boterhammen en in stukjes geknipt.
maar volgens mij is dit toch niet genoeg,melk en puur vlees?
dus ik zou haar graag terug gewoon eten zien eten omdat dat volgens mij toch wat beter is niet?
- Claudia007
- Poema
- Contacteer:
Re: mijn kitten eet niet zoals het hoort
hesp zou ik zowiezo niet geven varkensvlees is niet goed voor katten.
En wiskas ben ik ook geen fan van maar dat is persoonlijk.
Misschien is het beter om een natvoer te nemen met meer vlees....ik heb zelf almo natur en Carnibest.
En wiskas ben ik ook geen fan van maar dat is persoonlijk.
Misschien is het beter om een natvoer te nemen met meer vlees....ik heb zelf almo natur en Carnibest.
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Re: mijn kitten eet niet zoals het hoort
Heb je al wat 'duurdere' brokjes geprobeerd, Hills of royal canin bijv. (je hebt daar ook speciale kittenbrokjes van, zou ik doen)Veel katten worden daar een stuk enthousiaster van dan bij whiskas. (en scheelt ook in poep hoeveelheid en stank) Melk is niet goed voor katten.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Mijn kitten eet niet zoals het hoort
Ik adviseer ook te stoppen met Whiskas, beter voer uit de dierspeciaalzaak. Rauwe kip en tartaar is ook goed, hesp niet, te zout en varken.
Dinie
Dinie
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
wel ga vandaag eens gaan kijken in de dierenwinkel voor speciale kittenbrokjes hopelijk eet ze dat wel. had al meerdere soorten geprobeerd, ook hetzelfde dat ze kreeg toen ze bij de mama zat maar dat was wel niet echt van een merk.
die van mij vonden Royal Canin erg lekker als baby, helaas na de castratie niet meer 

Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
blijkt dat ze wel select gold eet speciaal voer voor kieskeurige kittens
ook was het niet zoveel ze eet er toch van. heb ook hills in huis gehaald ga dat eens testen nadat deze op is.
blijkt ze dus gewoon veel te verwend te zijn tjah ze verdient het ook.

blijkt ze dus gewoon veel te verwend te zijn tjah ze verdient het ook.
Ik ben ook begonnen met Whiskat, toen ik mijn katten net had. Ik ben uiteindelijk overgestapt naar Hills en Hills Natures Best. Nu heb ik een proefzakje Orijen gehaald. Mijn ervaringen met premium voer is goed. Vacht ziet er goed uit en de ontlasting stinkt minder.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel