Overgeven

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
muschu
Kitten

Overgeven

Bericht door muschu »

Hallo someone,
Ik ben nieuw en heb een vraag. Mijn kat (bijna 8 maanden) kotst ineens doorzichtig spul uit en als ik het dan opveeg lijkt het een beetje roos en ik heb het vermoeden dat het misschien een beetje bloed is? Maar ik weet het niet zeker, want ik weet ook niet hoe gal eruit ziet, helaas.
Ik zou graag meer willen weten over wat het misschien zou kunnen zijn voordat ik naar de DA ga...iemand een idee?
En trouwens.....verder gedraagt ze zich helemaal normaal ik heb haar alleen nog niet zien eten...
groetjes Muschu
Claudia007
Poema
Poema
Contacteer:

Re: Overgeven

Bericht door Claudia007 »

Als je denkt dat het bloed is gelijk DA bellen en niet hier posten.
Wij zijn geen artsen en als je al denk dat het misschien bloed is kan je beter gelijk de DA bellen.

Ik zou dat zowiezo gedaan hebben ipv hier eerst te vragen.
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
ayla
Tijger
Tijger

Bericht door ayla »

Mijn kat kotste ook opeens iets roodsachtigs op, leek op bloed, maar bleek bij mij te zijn omdat hij de staart van een roze/rode speelgoedmuisje had afgekauwd en ingeslikt en daardoor zijn slijm en speeksel nog beetje rood was... Dat was bij mij wel reden ( dat rode spul) voor een ritje naar de DA...

Bij twijfel altijd naar de DA. doe je als mens ook toch?
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Cari
Tijger
Tijger

Bericht door Cari »

Gal is geel. Soms kotsten ze ook vrijwel doorzichtig, dat is gewooon slijm. Als er bloed gekotst wordt, zie je dat in 'sliertjes' terug in het braaksel. Het wordt niet egaal rose of zo.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
ayla
Tijger
Tijger

Bericht door ayla »

goeie tip! als ze hier al kotsen en dat is niet vaak, dan is het meestal doorzichtig met wat draadjes kattengras.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Plaats reactie