Gelukkig.. ik ook met jou. Heb er verder ook helemaal niks meer aan toe te voegenCari schreef:Valentino, ik zou eerst eens zorgen dat je duidelijke info geeft, voordat je mensen ervan beschuldigt dat ze niet goed lezen. Dit is je eerste kat, je hebt waarschijnlijk geen of nauwelijks ervaring en denkt te weten dat je kat gezond is. Eerst is het "volgens mij" en later zou de kat onderzocht zijn. Had dat meteen gezegd. De mening van de dierenarts is in dit geval geloofwaardiger dan die van jou. Nogmaals: als je kat gezond is en hij krijgt goed te eten, komt ie vanzelf op een goed gewicht. Hij gedraagt zich verder niet ziek, dus waar hebben we 't dan eigenlijk over? Jij weet tenslotte dat ie gezond is.
Ik ben helemaal klaar met jou.

Adiana mijn excuses, ik vond je alleen al erg oordelend terwijl je ook niet alle info wist. Maargoed ik ben misschien ook niet geheel duidelijk geweest. Hij is dus gewoon onderzocht bij zijn vorige eigenaar en daarom zei ik dus dat er volgens mij niks aan de hand is.
Ik heb een afspraak gemaakt voor komende dinsdag. Hij is al helemaal naar me toegetrokken en het reismandje gaat ie ook zo in, dus dat komt wel in orde.
Hoi Kimms,
Het lijkt bijna Valentino wel.

Ik heb nu de brokjes van de dierenarts, dat zijn gewone brokjes (natuurvoeding) en die vind hij erg smakelijk. Daarbij meng ik nog steeds Renske natvoer met gourmet, hij is gek op vis (schol, tonijn, zalm, garnalen)dus daar geef ik hem dan het meeste van.
Oh ja voor het geval het mis gaat. Ik heb 2 dierenartsen, 1 daarvan is een gediplomeerde da met als specialiteit homeopatie, dat is G. van der Marel (www.simicur.nl) waar ik het voer van heb. En de ander is een gewone gediplomeerde HTK dierenarts