Abces in neus

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
freeikke
Kitten

Abces in neus

Bericht door freeikke »

Mijn poes tessy heeft nu al weer even een abces in haar neusje (ze is een klein fijn katje) ik weet dat de neus uit lamellen bestaat maar waar het precies zit ???? ( de abces)
Ik hou haar neusje open, ook heeft ze voor 5 dagen amoxy gehad.
Maar het is erg hardnekkig.
Wat kan ik doen?

Ik weet dat het tijd kost maar het zit op zo'n rot plek.
Ik heb het over de andere abcessen ook gelezen maar tessy heeft het in haar neusje zitten :catani: is toch wel een wat anders dacht ik :eeh:
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: Abces in neus

Bericht door Kattenbella »

Toch maar weer met je dierenarts overleggen denk ik. Lastig voor je kat en voor jou.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
freeikke
Kitten

Bericht door freeikke »

Ja ik ga binnenkort ook met haar naar de dierenarts ..even kuur laten zakken (vind het raar dat ze maar voor 5 dagen heeft gehad)
Toch vertrouw ik die dierenarts niet zo ... (een andere kat was even ziek ,, hij heeft een zeer slechte kittentijd gehad..en ze begon gelijk over fip .. maar dat kan je niet zien zonder een bloedonderzoek en dan nog.. ze is een beetje voorbarig ik heb al meer zulke klachten over haar gehad.. maar het gaat weer super met hem) tessy speelt en eet goed ook geen koorts (ik knijp het elke dag uit)
MAar ik ga zeker met haar.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Als je je dierenarts niet vertrouwd, misschien dan naar een andere als dit mogelijk is.
Laat je weten hoe het gaat?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
freeikke
Kitten

Bericht door freeikke »

Doe ik :)

Er komt trouwens wel al minder prut uit haar neusje..
En ze is erg ondeugend hihi
freeikke
Kitten

Bericht door freeikke »

nou vandaag met tessy naar de dierenarts geweest (1 waar ik me beter bij voel) tessy heeft 2 injecties gehad en voor een week amoxoral 2x per dag 1 tablet..volgende week voor controle komen.
Vanaf hetbegin zit er al een verdikking en w.s gaat deze niet weg .. ook zij vond het wel vreemd dat het zo lang duurt maar ja wel op een moeilijke plek.

Hoop dat het goed komt ..
Plaats reactie