Katertje van 7 maanden NIET bang

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
yvonne1965
Kitten

Katertje van 7 maanden NIET bang

Bericht door yvonne1965 »

Hallo allemaal,

Overal lees ik berichtjes over katten/poezen die bang zijn. Mijn probleem is dat mijn katje van 7 maanden NIET bang is. Ik heb er nog 4 in de rondte lopen en ze mogen allemaal buiten, zo ook Quito het katertje. Echter hij is dus niet bang en zeker niet voor auto's. Er kan een auto starten als hij eronder zit, hij gaat er niet voor weg. Toeteren helpt niet. Als een auto aan komt rijden, loopt hij stoicijns door. Quito is beslist niet doof.
Hij was 5 weken oud toen zijn moeder hem en zijn broertjes en zusjes in de steek liet. De eigenaar heeft alle kittens met de hand gevoed en bij elkaar gehouden tot 8 weken.
Mijn andere katten rennen wel weg voor langrijdende, wegrijdende en toeterende auto's, dus je zou zeggen dat Quito het goede voorbeeld krijgt.
Wie o wie kan mij een tip aan de hand doen om Quito te leren op het goede moment wel bang te zijn.

Groetjes,

Yvonne
Adriana

Re: Katertje van 7 maanden NIET bang

Bericht door Adriana »

welkom ;-) op het Forum en leuke binnenkomer..

lees je snel in en dan met name de topics 'kat binnen of buiten', maar sorry - je vroeg ons om tips!

een tip om Quinto te leren op het goede moment bang te zijn.... hebben wij denk ik niet anders dan..
.. Quinto zal dat binnenkort een keer met een ongeluk moeten bekopen, vrees ik en als ie dat overleeft, dan leert-ie het misschien af.

en bij twee-richtingverkeer hoop ik dat je je andere katten geleerd hebt weg te schieten in de richting van het trottoir en niet in de richting van de andere baan, anders riskeren ze alsnog een botsing en ik hoop ook dat er dan geen brommers langskomen. tenslotte hoop ik dat je goed verzekerd bent.
en ten laatste: bevestig even dat dit een serieuze reactie is, asjebl :please:
Plaats reactie