Ik kreeg een tip via de e-mail van iemand die een vogeldvd had gevonden die haar kat erg leuk vond. Ze schrijft:
hallo, omdat ik zo enthousiast ben over een vogel dvd van bol.com (zie link) wou ik jullie graag hiervan op de hoogte brengen. Mijn kater vind het onwijs gezellig en leuk om naar te kijken en ik voel me minder schuldig als ik weer eens laat thuis kom.. Is het iets om op jullie site te plaatsen? Vriendelijke groetjes, Sascha
De dvd heet Birdcage/Vogelkooi en kun je hier vinden. Hij kost 4,99.
Mocht je de dvd al hebben voor je katten, laat dan hier even weten hoe ze erop reageren.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
dierenfilms met geluid zijn hier heel geliefd, tot en met onder bed kruipen bij vogelgeluiden van arenden of ander vliegend tuig.
maarrr, als het maar beweegt, daarom ben ik in de keuken soort van tv-programma voor beide katzels en afwassen is het einde... vinden zìj!
soms zit er een ooievaar op het dak en dat horen ze en zien ze soms ook komen aanvliegen en dan brrrrrr ... moet echt het rolgordijn naar beneden.
Dennis kijkt graag voetbal. Gewoon een wedstrijd of als m'n vriend FIFA speelt op de playstation. Dan zit ze recht voor de tv, tot grote irritatie van m'n vriend. Erwin vindt de tv niet erg boeiend, de wasmachine daarentegen is prachtig.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
hier ook voetbal fanaten! 1 van mijn poezekindjes zit er ook voor als de tv uit staat want dan ziet ze zichzelf en das ook erg interessant! haha Iets speciaal ervoor kopen lijkt me trouwens apart. Slecht voor de ogen vraag ik me ook af. Zelfde als de zonnebank. 1 van mijn moppies ligt vaak naas mij languit onder de zon. Vraag me af of dat ook niet slecht is? Helaas staat hij op zolder en die kan ik niet afsluiten.....