[=TERUG] Dennis vermist?
Re: Dennis vermist?
We gaan zelfs een stapje verder: we hebben het bed verplaatst naar de woonkamer. Als ze dan thuiskomt word ik wakker en kan ik het raam dichtdoen. Ik hoop echt, echt, echt met heel m'n hart dat het werkt, want ik mis haar ontzettend. Gelukkig doet m'n vriendje mee met m'n rare ideeën om Dennis terug te krijgen! 

"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Ik hoop zo dat ze zo binnen komt gewandeld! Je hebt alle maatregelen getroffen.
En zou ik ook doen hoor, dat soort dingen...
En zou ik ook doen hoor, dat soort dingen...
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Oh wat een verschrikkelijk naar bericht!!! Ik duim echt heel hard voor je mee!!!!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
brrrrrr, mijn ergste nachtmerrie.... Ik duim hier mee! Succes!
Ik zou die dingen ook doen hoor tember, niks geks aan. Wel erg lief dat je zo je best doet
..
Hoe is het vannacht gegaan? Ik hoop echt dat ze snel terug is!!

Hoe is het vannacht gegaan? Ik hoop echt dat ze snel terug is!!
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Het is vannacht erg goed gegaan, want Dennis is weer thuis!!! Vanmorgen rond 6 uur zat Dennis op de vensterbank te miauwen. Toen heb ik d'r gepakt en het raam dicht gedaan en heeeeeel lang met d'r geknuffeld.
Ook meteen eten gegeven, want ze had honger. Ik weet niet of het m'n plannetje was, dus bekende geur buiten en haar de mogelijkheid geven meteen naar binnen te kunnen of dat ze zelf is teruggekomen.. maar het maakt me ook niet uit! Het belangrijkste is dat ze terug is.

"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Ooh wat fijn!!!! Ben heel blij voor jullie!!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Helemaal toppie! Oh wat zal jij haar nu weer lekker verwennen! En nou maar hopen dat ze ervan geleerd heeft en het niet al te leuk vond!

wat een goed bericht!
met de schrik vrij en dat geldt natuurlijk voor jou ook..
Yes!
Gelukkig maar!
Zeg maar tegen Dennis dat ze dit niet al te vaak moet doen
Elke keer dat bed verplaatsen is ook zo wat 

Zeg maar tegen Dennis dat ze dit niet al te vaak moet doen

"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Verwend wordt ze nu zeker ja! En Erwin ook, vanwege z'n goede zoeken! Ik ben echt superblij dat ze er weer is. Ze ziet er verder ook prima uit. Niet gewond of afgevallen, slechts hongerig en behoefte aan aandacht. Dat krijgt ze dan ook veelvuldig! 

Ah gelukkig
Die is echt niet ver van huis geweest en heeft gewoon gewacht tot ze het veilig genoeg vond om terug te komen.

The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.

Knuffel er maar lekker op los

Misschien wordt die kleine meid nog wel een echte avonturierster