Morgenavond zie ik hem tijdens een etentje met m'n ouders, dus ik heb een boek met notenmuziek voor hem gekocht voor de piano als cadeautje.

Ik had je laatste reactie niet gelezen, ik zal mijn vorige reactie wel laten staan. Goed om te horen dat er al verbetering te zien is!Tember schreef:Inmiddels weer bijna een half jaar verder, dus tijd voor een update over Sonic. Het gaat nog steeds goed met m'n pleegkat. Soms is de kattenbak wat achterstallig en het water niet altijd vers, maar in vergelijking tot eerst gaat het stukken beter. Helaas met m'n broer een stuk minder. Hij had een baan, maar omdat hij een aantal keer niet is komen opdagen is hij ontslagen. Nu zit ie weer te einzelgangen thuis met z'n x-box en jointjes.
Maargoed, dit topic gaat over Sonic en over Sonic hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken. M'n broer heeft laatst uit zichzelf ook hulp aan me gevraagd, want Sonic was niet lekker en geld voor de DA had hij niet. Er was niet ernstigs aan de hand, maar het feit dat hij me hiervoor durfde te bellen zegt een hoop.