Een volslagen krankzinnige wereld

jup duidelijk is het wel maar snapen is twee. ik ben het met je eens deze wereld is krankzinnig. en jasperm je hebt een pracht diertje. ik wilde je topic niet verstoren alleen kan zo boos worden als er htk geroepen word. elke kat is van een bepaalt ras of uit een bepaalt ras en die van jou misschien uit een bengaal. maar ik ga niet op nieuw beginnen anders lijk ik net rtl4 hahaCari schreef:Het is allemaal helemaal duidelijk: de identiteit van een kat wordt bepaald door zijn papieren, dus door de mensen. Hoe hij genetisch in elkaar zit , doet helemaal niet terzake.
Een volslagen krankzinnige wereld!
Ik snap dan weer niet waarom je daar boos over wordt. Iemand stelt een vraag, ik geef gewoon het antwoord. Daarbij zeg ik tevens dat het best mogelijk is dat hij Bengalen bloed heeft, alleen dat zullen we nooit te weten komen. Wat vind jij dan dat het is voor ras? baseer je dat dan puur op basis van uiterlijk/karakter alleen? Het lijkt op een Bengaal dus het is een Bengaal? Dan is Coco een Brit denk ikClaudia007 schreef:jup duidelijk is het wel maar snapen is twee. ik ben het met je eens deze wereld is krankzinnig. en jasperm je hebt een pracht diertje. ik wilde je topic niet verstoren alleen kan zo boos worden als er htk geroepen word. elke kat is van een bepaalt ras of uit een bepaalt ras en die van jou misschien uit een bengaal. maar ik ga niet op nieuw beginnen anders lijk ik net rtl4 haha