Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik misschien een katje wil gaan aanschaffen...
Ouders van vrienden van ons hebben een nestje allerschattigste kittens. We zijn al wat langer aan het overwegen een katje te nemen en die lijkt een mooi moment.
Ik heb er wel wat vragen over en ik hoop dat ik ze eventjes mag stellen.
Wij werken overdag en zijn rond half 6 thuis, is dit voldoende voor een katje? De meeste avonden zijn we wel gewoon thuis. Kan een katje overdag gewoon alleen thuis zijn met voer en water en wat speeltjes?
Ik las ergens op deze site dat je niet perse een kattenbak nodig hebt, maar dat je ook gewoon een kattenluik kunt nemen. Gebeurt dit vaak? Het probleem vind ik dat je een kattenbak vaak zo ontzettend ruikt, en daar zit ik nou weer niet zo op te wachten

Ik las al in een topic dat een kitten pas na een aantal maanden zelfstandig naar buiten mag. Stel ik heb geen kattenbak, hoe doe ik dit dan in de tussentijd?
Als er nog meer vragen in mij opborrelen dan zet ik ze erbij, ik hoop dat er iemand is die mij op weg wil helpen.
Ik las van iemand anders dat er een rolkattenbak bestaat http://cgi.benl.ebay.be/ROL-KATTENBAK-T ... 5660wt_939
Kent iemand dit ding en werkt het echt? Hoe werkt het precies?
Stinkt een kattenbak erg? Ik zou het namelijk heel vervelend vinden om thuis te komen en de kattenbak te ruiken, of als je een keer onverwacht bezoek krijgt dat de kattenbak stinkt.
alvast bedankt!
Groetjes Jonev