Hoi ik ben de trotse eigenaar van een kater (Diablo) en een zwanger poesje (Horzel).
Nu vind ik dat Diablo soms een beetje raar gedrag vertoont. Als ik tegen hem praat geeft hij antwoord terug, knijpt tie zijn oogjes fijn en wrijft dan overal tegen aan. Dit heeft hij als kitten trouwens nooit gehad. pas de laatste 3 a4 maanden gok ik
Ik heb 2 filmpjes op youtube staan waarop hij dat doet. hier zijn de links:
Kater doet soms beetje raar
Kater doet soms beetje raar
Diablo: 15-03-2009
Horzel: Juni 2009
Horzel: Juni 2009
Re: Kater doet soms beetje raar
Ik zie daar gewoon een erg gelukkige kat
Oogjes dichtknijpen is dacht ik een teken dat ze zich rustig en veilig voelen, dat wrijven is dacht ik om hun geur achter te laten
Al met al lijken me dit in elk geval tekenen van een kat die zich happy voelt 

Oogjes dichtknijpen is dacht ik een teken dat ze zich rustig en veilig voelen, dat wrijven is dacht ik om hun geur achter te laten

Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014
*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014
*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Diablo doet zijn naam geen eer aan: hij straalt een en al vriendelijkheid uit. One happy cat
!

Inderdaad, gewoon een blije en tevreden kat! Zo doet mijn Erwin ook vaak, ik zeg dan maar gewoon: 'Ja Erwin, ik vind die tafel ook erg lief'.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
inderdaad niets geks. Mijn jongste kan net zo doen....
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
† 30 maart 2010 Jobey
Hihi..mijn tafel, mijn stoel, mijn baasje....die kat van jou heeft zijn zaakjes goed voorelkaar