Even een update: mijn vriend is bij de huisarts geweest en vertoonde geen reactie op een priktest

Dus zaterdag zijn we naar het plaatselijke asiel geweest en hebben we de katten daar bekeken. Ook op die overdosis katten(allergenen) heeft vriendlief geen enkele reactie vertoond, dus met de allergie zit het echt wel goed. En nu het grote nieuws: we hebben een kat gevonden met wie het meteen klikte!
Het is een vier jaar oud rood-cypers met wit poesje (zie mijn avatar) dat direct kopjes kwam geven en heel lief haar pootje op mijn arm legde, dus ik was direct verkocht... Ze zit al sinds haar vorige baasje in juli stierf in het asiel en heeft momenteel nog een huidprobleempje waarvoor ze een kuurtje heeft, dus ze kon helaas nog niet meteen mee. Maar we hebben haar wel kunnen reserveren
Volgens de dierenarts kon het huidprobleem net zo goed van stress komen als van iets anders, en het was al flink aan de beterende hand. Vrijdag gaat hij haar nog even nakijken en dan krijgen we bericht of we haar dan al kunnen gaan halen of dat ze toch nog even moet blijven. Dusss... Ik zit sindsdien heel hard te duimen!
Haar naam is nu nog Stuntel, maar we hebben intussen een veel leukere naam bedacht. Die houd ik nog even geheim, gewoon om het voor jullie wat spannender te maken (gemeen hè)...
De kattenbak staat al klaar, de krabpaal ook en voer, voer/waterbakjes en andere eerste benodigdheden zijn ook al in huis. Nu tel ik de dagen af tot onze lieverd eindelijk bij ons mag komen!