Poes wekt me iedere ochtend rond half 6

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Nyncke
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Poes wekt me iedere ochtend rond half 6

Bericht door Nyncke »

Ja, dat maakt de keuze wel veel moeilijker :???:
helaas is het allebei wel of allebei niet :-(

Maar misschien lukt het wel als ze allebei wat ouder zijn en de ergste gekkigheid ervanaf is.
Cari
Tijger
Tijger

Bericht door Cari »

Ooooh, wat ben ik toch blij met mijn poezels: liggen lekker bij me op en in bed of niet en ik heb nooit last van ze :pdthug: :pdtdan: :kissykissy: :sleeping:
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Brooklyn
Kitten

Bericht door Brooklyn »

Ik vind het best wel jammer hoe mensen hier op mijn bericht reageren. Ik ben een grote kattenvriend en heb ook met veel pijn en moeite de stap gezet om mijn kitten in de badkamer te doen 's nachts. Wij hebben brooklyn vanaf dat ze 8 weken is en hebben maar 1 kamer. De eerste paar nachten ging ze 's nachts constant op het bed springen alsof ze ergens achter aan zat. Heb daardoor een paar nachten niet kunnen slapen! Als ze nou gewoon rondjes rende door de kamer was het nog iets anders, maar hier hadden wij erg veel last van en straffen hielp hierbij niet. Toen hebben we besloten haar in de badkamer te doen, ze heeft de 1e 2 nachten een kwartiertje gemauwd. En daarna was ze het gewend en wist ze haar plaats. Vanaf toen ging ze snachts altijd even spelen in de badkamer en daarna slapen. Na een paar maanden merkten we dat ze wat rustiger was en hebben we haar weer in de kamer geprobeerd. Dat ging goed en daar laten we haar nu ook. Nu maakt ze ons soms ook wakker door op m'n hoofd te gaan liggen maar dat vind ik niet zo erg. Mocht het weer een probleem worden, zou ik haar zo weer in de badkamer zetten. Ik moet elke ochtend om 6 uur opstaan en hoeveel ik ook van d'r hou, mijn nachtrust gaat toch wel boven haar gespeel. In die zin ben ik nog wel degene die de regels bepaald en niet mijn kat.
Rowena
Lynx
Lynx

Bericht door Rowena »

Ik hou het nog steeds vol om het Luna af te leren, maar helaas nog steeds zonder succes :evil:.. Het wordt al wel minder, maar nog steeds zeker 2 x per nacht. Ik heb dr vannacht maar uit de slaapkamer gezet, hopen dat ze het daar in ieder geval sneller van leert..
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Adriana

Bericht door Adriana »

dat wordt dan een wedstrijdje: wie heeft het grootste uithoudingsvermogen?
.. enne, onderschat katten niet op dat vlak!
Rowena
Lynx
Lynx

Bericht door Rowena »

haha ja ik weet het, heb het wel gemerkt! Sinds dat ze bij ons is (14 februari) is ze elke nacht bezig.. Ik vind dat ik het al best lang vol heb gehouden :D.. Maar ik blijf doorgaan! Ze zal het leren...

Hoop ik :icon_shifty: :epray:
jobey
Poema
Poema

Bericht door jobey »

:grin: dan wens ik je heel veel succes en geduld! ;-)
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Rowena
Lynx
Lynx

Bericht door Rowena »

Dankje :D Kan ik waarschijnlijk hard gebruiken! Als het me is gelukt laat ik het weten :-P
Jarnoootje
Huiskat
Huiskat

Bericht door Jarnoootje »

ben benieuwd, we wachten af :D
Cari
Tijger
Tijger

Bericht door Cari »

Even als vrolijk tussendoortje: Ik kreeg in juli een hoogzwanger poesje in opvang, dat de afgelopen jaren nestje na nestje had gehad en volkomen uitgeput en leeggezogen was.
Nu word ik de afgelopen 2 nachten ook rond 6.00 uur gewekt, omdat madammeke enthousiast aan 't spelen is met een pluchen 'kattenvoetje'.. daar word ik nou helemaal blij van :grin: !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Rowena
Lynx
Lynx

Bericht door Rowena »

Ahh :D, dat is inderdaad wel leuk genoeg om wakker voor te worden.. & wat zielig zeg, dat ze zoveel nestjes heeft gehad.. :( .. Zo te horen is ze in ieder geval weer goed aan het opknappen gelukkig :)

Bij mij nog steeds geen vooruitgang geboekt hoor! :ewall:
Plaats reactie