ik heb ooit twee keer inbrekers over de vloer gekregen en bij de buren was ook ingebroken, bij mij was alleen de deur open gebroken en niets doorzocht of gestolen, bij de buren wel.... toen de politie kwam vroegen die zich uiteraard af waarom bij mij niets weg was of doorzocht, en toen de kat de politie aanviel wisten ze genoeg, die had die inbrekers verjaagd....
allemaal mooi om zo een waakkat bij wijze van spreken in huis te hebben, maar het is niet leefbaar, ik kan amper bezoek ontvangen en als ik mijn kat wil behouden, waar ik toch echt wel van hou, is samen wonen ook onmogelijk.
een nieuwe thuis voor haar zoeken ??? als ik iemand wist die haar zou opvangen waar ze een goeie thuis heeft, zou ik niet twijfelen, al is het met pijn in mijn hart... maar wie wil zo een agressieve kat?
inslapen??? ik vrees dat dit de enige oplossing is, maar ik vind deze gedachte verschrikkelijk

naar mij toe is ze zo lief, ook al komt ze nooit op schoot, ze komt wel aaitjes vragen als ik thuis kom van mijn werk, ze slaapt aan mijn voeten op bed enz .... ik ben echt radeloos maar ik wil ook zo graag gaan samenwonen met mijn vriend

wat moet ik toch doen? ik ben echt radeloos
thyrza