Ik heb een ontzettende schat van een poes met ook als roepnaam poes

Ongeveer 2 weken geleden werd ik s'nachts wakker (ze slaapt bij me op bed) en toen lag ze heel raar te stuiptrekken. Ik heb haar toen een beetje gesusd en even later kwam ze weer bij. Ze zat me met hele grote ogen aan te kijken en was heel verward. Ze is later weer gewoon in slaap gevallen en de dag erna kon ik eigenlijk niets vreemds aan haar ontdekken. Heb er zelfs nog aan gedacht dat ze misschien wel heel erg lag te dromen.
Afgelopen vrijdag kwam ik thuis van mijn werk en normaal komt ze dan wel naar me toe lopen maar nu bleef ze rustig in haar mandje liggen. Vond haar een beetje raar kijken. Heb haar toen opgetild even met haar geknuffeld en normaal begint ze gelijk te spinnen maar ook dit deed ze niet. Heb haar toen op de grond gezet en zag tot mijn grote schrik dat ze heel erg vreemd liep, ze zwalkte van de ene naar de andere kant, met name met de achterkant. Aan de voorpootjes kon ik niets vreemds ontdekken.
Heb direct contact met de d.a. opgenomen en kon gelukkig direct terecht. Ze heeft haar suiker gecontroleerd en dat was goed, ook heeft ze haar ruggewervel helemaal gecontroleerd en poes reageerde nergens op dus dat leek ook goed. Conclusie was dat de d.a. dacht dat ze misschien wel een hersenbloedinkje gehad heeft. Ze heeft wat medicijnen toegedient gekregen en ik heb een kuur mee naar huis gekregen.
Ben de afgelopen dagen steeds bij haar geweest maar tis niet mijn oude poes die hier bij me is. Ze loopt wel iets beter, maar ligt eigenlijk alleen maar in haar mandje. Ze eet en drinkt wel goed, maar ze is heel erg matjes. Ze loopt vaak maar 2 of 3 meter en dan gaat ze alweer liggen, net of ze niet verder kan.
Heb vanmorgen nog even weer contact met de d.a gehad en die vertelde me, dat als het probleem in de ruggewervel zit, dat dit dan in de loop der tijd verslechterd. Mocht het toch een hersenbloedinkje zijn dan is de kans op goed herstel erg groot.
Nu is mijn vraag, wie herkent er iets uit bovenstaande? Wat zijn de symptomen van problemen met de ruggewervel? En hoe lang zou het kunnen duren dat ze weer de oude wordt mocht het inderdaad in haar hoofdje zitten?
Ben benieuwd naar jullie reacties!!
Liefs van een enorm ongeruste baasje van Poes
Tineke