dag lieve allemaal,
een rustige nacht gehad! maar dat komt omdat ik ze toch uit elkaar heb gezet uiteindelijk

. Toen ik de meeste lichten uit had, begon Az alweer behoorlijk te blazen, en op het moment dat ik in bed lag nam dat steeds meer toe. Ik had de kattenbakken op twee verschillende plekken gezet. Maar zodra er 1tje in zat, ging de ander kijken, en was het weer raak, geen rust op de kattenbak dus. Toen ze weer een klein gevecht hadden, heb ik besloten de deur tussen woonkamer en hal dicht te doen.
Dikke in de woonkamer en werkkamer met spulletjes. Az in de keuken,gang en slaapkamer. Vooral omdat ik hoopte dat ze dan iets meer met mij vertrouwd zou raken als ik sliep.
Dat is goed gegaan. Vanochtend kwam Az miauwend op bed om een aai vragen. En had ze al haar vlees opgegeten en was naar de kattenbak geweest. Ze was heel vrolijk.
Al gauw begon Dikke te miauwen. Toen ik de deur opendeed glipte Dikke al meteen de gang in. Az meteen weer blazen.
Het heeft tijd nodig denk ik. Az ligt in de leunstoel zichzelf te wassen in het zonnetje en maakt een ontspannen indruk. Dikke ligt op de bank (ze blijft maar steeds de buitendeur in de gaten houden, misschien dat ze toch haar baasjes mist) en heeft nog steeds niets gegeten....Wel is ze gewend aan me. Toen ik daarnet nog even op bed was gaan liggen en ik ze riep, kwam ze aanrennen, een vlugge aai, en weer op de hoede voor Az.
Ik denk dat ik de rollen voor vanacht maar eens omdraai. Dikke bij mij, in de hoop dat ze gaat eten, en Az in de woonkamer. Puur voor beide wat rust. OF ze moeten vandaag dikke maatjes worden, maar heb het idee van niet,haha.
Bedankt alweer voor alle tips!