Foutje dierenarts?
- Kattenbella
- Tijger
Re: Foutje dierenarts?
Sandy,
Je hebt gelijk, dat was ook mijn eerste gevoel. Waar ik het wel mee eens ben is dat de dierenarts volstrekt verkeerd heeft gehandeld met gevaar voor de kat. Dit zijn twee verschillende dingen.
Ik denk ook zeker nadenken voordat je een nest neemt met zo'n jonge kat of sowieso een nest neemt of wilt en waarom je hiervoor kiest.
Neemt niet weg dat de dierenarts vele blunders heeft gemaakt!
Je hebt gelijk, dat was ook mijn eerste gevoel. Waar ik het wel mee eens ben is dat de dierenarts volstrekt verkeerd heeft gehandeld met gevaar voor de kat. Dit zijn twee verschillende dingen.
Ik denk ook zeker nadenken voordat je een nest neemt met zo'n jonge kat of sowieso een nest neemt of wilt en waarom je hiervoor kiest.
Neemt niet weg dat de dierenarts vele blunders heeft gemaakt!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Dat ten eerste het zijn twee totaal verschillende dingen.
Ik heb vanaf het begin dat we Stitch kregen zoiezo een nestje gewild, ze was in januari voor de eerste keer krols, en zoals ik eerder gezegt heb, waren de kittens meer dan welkom.
Toen ik nog thuis woonde hebben wij verschillende keren nestjes gehad en weet dus ook goed wat dit allemaal inhoud.
Maar dan heeft mijn dierenarts alsnog een blunder gemaakt.
Ik heb vanaf het begin dat we Stitch kregen zoiezo een nestje gewild, ze was in januari voor de eerste keer krols, en zoals ik eerder gezegt heb, waren de kittens meer dan welkom.
Toen ik nog thuis woonde hebben wij verschillende keren nestjes gehad en weet dus ook goed wat dit allemaal inhoud.
Maar dan heeft mijn dierenarts alsnog een blunder gemaakt.
Ik ben het helemaal met de reactie van Kattenbella eens.
Ik denk wel dat jullie met de DA hier een gesprek over het gebeurde moeten aangaan. Als jij hebt aangegeven dat jij denkt dat je kat zwanger is, dan had de DA dit moeten onderzoeken of hij deze medicijnen wel kon geven.
Ik denk wel dat jullie met de DA hier een gesprek over het gebeurde moeten aangaan. Als jij hebt aangegeven dat jij denkt dat je kat zwanger is, dan had de DA dit moeten onderzoeken of hij deze medicijnen wel kon geven.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Mijn vriend is op dit moment bij de dierenarts om het te bespreken.
Ik ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen.
Ik ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen.
Gatver wat een nare vent! Ik snap niet dat hij zo'n blunder heeft gemaakt, terwijl je zelf een paar keer
hebt aangegeven dat ze misschien zwanger was! Ik zou daar nooit meer heen gaan! Ben benieuw
wat hij tegen je vriend zal zeggen...
hebt aangegeven dat ze misschien zwanger was! Ik zou daar nooit meer heen gaan! Ben benieuw
wat hij tegen je vriend zal zeggen...
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Oh ja die mensen die zo op je in kunnen babbelen dat je gewoon niks meer kunt zeggen. Terwijl JIJ gelijk hebt. Ik ken dat wel ja! Heeel lastige vent dit...
Ben ook benieuwd naar de reactie straks!!

Ik ben inieder geval blij dat mijn lieve Stitch weer helemaal de oude is..
Al was het wel zielig dat hij gisteren in ieder hoekje van het huis aan het zoeken was naar haar aanwinst!
ze is nog wel veel aan het slapen!
het gesprek duurt wel lang, hij is al vanaf kwart voor 5 weg, en de da is hier om de hoek..
Al was het wel zielig dat hij gisteren in ieder hoekje van het huis aan het zoeken was naar haar aanwinst!

ze is nog wel veel aan het slapen!
het gesprek duurt wel lang, hij is al vanaf kwart voor 5 weg, en de da is hier om de hoek..
Nou de dierenarts kwam met de ene diagnose na de andere en gaf met een omweg toe dat hij een fout heeft gemaakt maar niet met die worden alleen dat hij de medicatie niet had mogen geven.
Verder kon hij niks voor ons betekenen dus mijn vriend heeft gezegt dat we bij deze over stappen naar een andere arts en daar had meneer niets op te zeggen..
verder heb ik gehoord dat hij bij de sterilisatie van een kat 6 kittens heeft weg gehaald zonder te informeren bij de bazin of ze deze wilde houden, dit hoorde ze achter af.
Deze mevrouw vertelde dit aan mijn vriend in de wachtkamer.
Dat lijkt me ook niet echt een normale gang van zaken!
Verder kon hij niks voor ons betekenen dus mijn vriend heeft gezegt dat we bij deze over stappen naar een andere arts en daar had meneer niets op te zeggen..
verder heb ik gehoord dat hij bij de sterilisatie van een kat 6 kittens heeft weg gehaald zonder te informeren bij de bazin of ze deze wilde houden, dit hoorde ze achter af.
Deze mevrouw vertelde dit aan mijn vriend in de wachtkamer.
Dat lijkt me ook niet echt een normale gang van zaken!
Dat lijkt me duidelijk. Een andere DA zoeken.

Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Ik ga op zoek naar de beste DA voor mijn Stitch
bah wat een stomme vent!
Geen sorry niks bah

bah wat een stomme vent!
Geen sorry niks bah
Ik zou inderdaad ook op zoek gaan naar een andere da, los van het feit dat ik het onverantwoord vindt om je krolse poes gewoon naar buiten te doen. Zo'n Da zou ik niet meer met mijn dieren vertrouwen.
Ik ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, Stitch kan vandaag of morgen zo weer krols worden...
Ik ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, Stitch kan vandaag of morgen zo weer krols worden...
Wat een vervelende & nare situatie zeg! Maar als je er zo overtuigd van was dat Stich zwanger was, waarom ben je dan niet gewoon op je gevoel afgegaan? Als ik ergens zo overtuigd van zou zijn, dan zou ik nooit medicijnen geven die schadelijk zijn voor de kittens. Je had beter meteen naar een andere DA kunnen gaan. Maarja dit is natuurlijk achteraf gepraat, daar heb je nu vrij weinig aan. Ik zou inderdaad zeker voor een andere dierenarts kiezen..Veel sterkte voor Stich gewenst in ieder geval! Erg sneu voor dr!
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
I know ik ga zo een andere da zoeken en haar laten steriliseren, ze blijft zoiezo deze week, evt. volgende week binnen zodat ik haar in de gaten kan houden en als ik weer nieuw saldo heb zal ik haar laten helpen, ben al 130 euro achteruit, dus nog een keer ruim 100 euro kan ik niet missen natuurlijk!
bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Zoals ik eerder al zei, je vertrouwt op je dierenarts. Als hij het zeker weet, wie ben ik dan om te zeggen dat het wel zo is?
Je gaat er van uit dat hij zijn werk goed en zorgvuldig doet!
maar mocht er een volgende keer komen als ik in zo een situatie kom zal ik hier nog eens aan terug denken!
Je gaat er van uit dat hij zijn werk goed en zorgvuldig doet!
maar mocht er een volgende keer komen als ik in zo een situatie kom zal ik hier nog eens aan terug denken!
- ]-marjolein-[
- Poema
Jeetje wat een verhaal zeg...wat een slechte da. Lijkt me toch dat je als da naar het verhaal van je klant luistert en daar wat mee doet ipv je eigen conclusies trekken terwijl je niet eens weet hoe je een dier moet onderzoeken. Ik kan je vertellen uit eigen ervaring, als die kittens al zo groot waren had hij ze als dierenarts duidelijk moeten kunnen voelen en bijna moeten zien (bij wijze van dan) in de buik van jouw kat. En had op zn minst een echo dracht moeten doen.
Zou in ieder geval een andere da gaan zoeken (alleen al t idee dat je kat bij die vent gesteriliseerd zou worden..) waar ze gesteriliseerd kan worden, en haar sowiesoo niet buiten laten zolang ze niet geholpen is, dat is gewoon vragen om ellende..
Zou in ieder geval een andere da gaan zoeken (alleen al t idee dat je kat bij die vent gesteriliseerd zou worden..) waar ze gesteriliseerd kan worden, en haar sowiesoo niet buiten laten zolang ze niet geholpen is, dat is gewoon vragen om ellende..
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars
Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/