Ten eerste wilde ik even zeggen wat een goede site!

Ik ben sinds een maand de trotse eigenaaresse van 2 kittens genaamd Rachel en Ross!

Volgende week worden ze 5 maanden. Het zijn 2 poesjes!
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik katten heb dus ben op dat gebied nog vrij onervaren.
Ik heb voor de aanschaf van mijn 2 kleine bengels heel wat uren op deze site doorgebracht en boekjes gelezen.
Nu heb ik een probleempje en ik dacht misschien hebben jullie een idee wat de oplossing is.
Ik werd een aantal weekjes geleden ’s morgens wakker en merkte dat mijn bed nat was.

Ik vroeg me heel verbaasd af ze zullen toch niet op bed geplast hebben want ze doen het netjes op de kattenbak, maar helaas was dat de enige conclusie die ik kon trekken.
Ik wist dus niet welke poes het gedaan had. Nou ja vooruit. Een aantal weekjes later gebeurde het wederom. Ik lag nog wat te doezelen en ja hoor recht voor mijn neus! Verdomme!

Wederom alles in de machine! (Daar gaat mijn donzendekbed).

Dus toen maar besloten o.k. de slaapkamer is nu dus off limits voor ze!
Echter vanmorgen zag ik dat een van de poezen op de bank had geplast! Potver…

Nou schoongemaakt. Ik had me nog niet omgedraaid om de andere mevrouw zat al gereed en was net iets te laat want er lag alweer een plasje!

Nu vraag ik me af waarom doen ze dit?

Kunnen jullie me ook vertellen wat sproeien is? Doen ze dan een plasje of hoe ziet dat eruit? Kan dit het zijn? Ik heb geen idee. Ze zijn nog niet gesteriliseerd omdat ze daar nog iets te jong voor zijn.
Namens mijn meubilair zouden we het fijn vinden als we dit kunnen voorkomen in de toekomst!
Alvast bedankt!