Kat speelt met waterbak
Re: Kat speelt met waterbak
lizzy heeft/had het zelfde probleem. ze krabte eerst aan het matje waar haar drinkbakje boven staad en zo gaat het er helemaal uit. laast was ze een beetje dom bezig.. ze zat te spinnen/kopjes geven want ik ging haar eten geven, maar toen drukte ze haar voorhoofd in haar waterbakje zei natuurlijk helemaal nat. ik heb er een handdoek bijgehaald. na die tijd heeft ze nooit meer haar kopje in het water gestopt. nu heb ik een waterfontein bestelt hopelijk gooit ze die niet om..
groetjes iris en
van tijger en lizzy.

Mijn kat schuift het waterbakje steeds door de gang!
Geen idee waarom! Water klotst er dan lekker overheen (ik heb laminaat
)
Bakje staat al op een placemat, maar ik kan moeilijk de hele gang bekleden met placemats denk ik? :P
Geen idee waarom! Water klotst er dan lekker overheen (ik heb laminaat

Bakje staat al op een placemat, maar ik kan moeilijk de hele gang bekleden met placemats denk ik? :P
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
In het begin had ik ook altijd dat alles om het waterbakje nat was , nu een zwaarder bakje , en het gaat goed.
Maar laat geen theezakje op het aanrecht liggen want dan beland het zakje in de waterbak , boven in de badkamer hebben we ook een bakje dus belande het theezakje daarin en daarna spelen bij ons in bed en werd ik er wakker van van zo'n nat dotje .
gekke beesten soms!!
Maar laat geen theezakje op het aanrecht liggen want dan beland het zakje in de waterbak , boven in de badkamer hebben we ook een bakje dus belande het theezakje daarin en daarna spelen bij ons in bed en werd ik er wakker van van zo'n nat dotje .
gekke beesten soms!!
Binkie , rood en Mouse lappie , 28 april 2009
Odie , halve maine coon , 3 juni 2009
Odie , halve maine coon , 3 juni 2009