Over dat zetmeel. Er zijn denk ik toch wel veel katten die het goed doen op brokken en dus zetmeel.... Ik begrijp de discussie hierover wel, maar ik denk dat 'de tamme kat' er tegenwoordig beter tegen kan dan men denkt. Daarom zet ik vraagtekens bij de claim dat tijgers en leeuwen ook niet zoveel zetmeel binnen krijgen.
Ben er nog niet helemaal uit of deze vergelijking voor mij terecht is. Als ik daar al ooit uit zal komen

Het is mijn inziens een beetje hetzelfde als ons 'mensenvoedsel'. We worden doodgegooid met suiker. Toch worden veel mensen gezond oud die veel suiker eten in hun leven. Toch weet ik ook dat deze vergelijking niet opgaat. Wij mensen kunnen erachter komen wat eten met ons doet omdat......omdat wij de voeding zelf binnenkrijgen. Maar wij zijn geen katten en kunnen dus ook nooit helemaal weten wat zetmeel (of wat dan ook) met het kattenlijfje doet. We kunnen een vermoeden hebben op basis van observatie of formules. Zeker weten doen we het niet denk ik.
Vind het wel een goed plan om af en toe mijn geschoten herten te geven

Natuurlijk staat clenbuterol niet bij de ingredienten. Heb jij ooit wel eens bestrijdingsmiddelen op een lijst voor mensen-eten zien staan? Maar het is natuurlijk goed om hiervan op de hoogte zijn. Zelfs biologisch voedsel is niet helemaal biologisch, al denekn veel mensen van wel. Maar de intentie om het goed/beter te doen ligt mij wel.
Maar goed. Het begon allemaal bij Feline Finest Sensible. Roos en Minousch, volgens mij is er maar een online winkel in NL die de Sensible versie verkoopt. Dat vind ik zo raar (verdacht). Ik heb net een pakketje binnengekregen. Aardig van ze, kreeg een paar kattenspeeltjes erbij. Ook een paar folders om meer te kopen.