Via google hier gekomen. Wil toch graag hier even het verhaal kwijt over onze kater. Hij is van 30 op 31 januari weggelopen. Hij is nu 9 jaar bij me en is waarschijnlijk 10 heb hem van een gezin gekregen waar de vrouw des huizes zwanger was.
Op 21 december zijn we hier in Zutphen komen wonen, dus echt veel tijd om te wennen heeft ie niet gehad. Verder is ie wel gecastreerd en gechipt maar het is een binnnenkat. Op ons vorige adres in Apeldoorn is hij ook n keer ontsnapt maar was hij na 2 nachten weer thuis.
Alle gangbare wegen hebben we bewandeld; flyers, amivedi, dierenasiel, dierenartsen, flyers in brievenbussen gedaan van buren en kinderen gemobiliseerd. Daarnaast elke ochtend, elke avond roepen en rammelen met voer, een mand met zijn deken buiten gezet en een oud shirt van mij voor de voordeur gelegd. Tot op heden geen resultaat.... We hebben een paar telefoontjes gehad, de eerste was een andere kat, en bij de andere hebben we ook die buurt uitgekamd, maar geen kat te vinden

Ondertussen ben ik uitgeput en bang voor t ergste, weet dat hij nog altijd terug kan komen, maar t is zo moeilijk om hoop te houden na voor mn gevoel al zo'n lange tijd......