Van ADHD naar slapen in een paar seconden
-
- Kitten
Van ADHD naar slapen in een paar seconden
Hallo,
Ik heb een poes van 5 maanden. In het begin was ze al erg speels.
Maar het speelse is nu soms door aan het schieten tot ADHD-gedrag.
Maar van het ene op het andere moment gaat ze ineens rustig liggen slapen.
Is dit normaal?
Ze eet de laatste tijd ook niet in 1x haar eten op wat ze eerst wel altijd deed.
Ik heb een poes van 5 maanden. In het begin was ze al erg speels.
Maar het speelse is nu soms door aan het schieten tot ADHD-gedrag.
Maar van het ene op het andere moment gaat ze ineens rustig liggen slapen.
Is dit normaal?
Ze eet de laatste tijd ook niet in 1x haar eten op wat ze eerst wel altijd deed.
Re: Van ADHD naar slapen in een paar seconden
hihi, ja hoor.. hier ook twee gevalletjes.. vooral s avonds is het hier vaak raak.. even 10 minuutjes achter elkaar aanrennen en dan van het ene op het andere moment heerlijk liggen slapen..
Het lijkt mij typisch kittengedrag. Dat gaat vanzelf over naarmate ze ouder worden.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Ja, dat is heel normaal voor een kitten.
Onze Charlie is nu 8 maanden en heeft dat nog steeds. Het ene moment vliegt hij als een wervelwind door het huis en het volgende moment ligt hij uitgeput op de vloer bij te komen. En dat herhaalt zich zo'n 10x per dag.
Onze Charlie is nu 8 maanden en heeft dat nog steeds. Het ene moment vliegt hij als een wervelwind door het huis en het volgende moment ligt hij uitgeput op de vloer bij te komen. En dat herhaalt zich zo'n 10x per dag.

Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Khoef niks meer te zeggen....Doortje viel nog wel eens in slaap terwijl ze nog half op de bank hing.
- Claudia007
- Poema
- Contacteer:
Ik hou af en toe mijn hart vast en nog geen vijf minuten later slaapt ze
Of ze zit zich druk te wassen en ineens slaapt ze.....ach ja kinderen zijn ook vaak zo

Of ze zit zich druk te wassen en ineens slaapt ze.....ach ja kinderen zijn ook vaak zo
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
hier 2 zusjes waar het ook zo is. Heerlijk om te zien. Rennen, op de bank springen, plof en weg...... haha
Gebeurt hier ook met broer en zus van 5 maanden. Of ze zijn druk aan het rennen tot ze opeens besluiten toe te zijn aan een wasbeurt. Dan stoppen ze plotseling en gaan ze zich wassen. Of ze wassen zich en gaan ondertussen spelen met een balletje. Alles kan!
- Admin
- Administrator
- Contacteer:
Er zijn zat voorbeelden van katten die plots in een ongemakkelijk ogende, diepe slaap vallen (na of tijdens het spelen of eten):

"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Tja, hier valt niks meer aan toe te voegen....

- Kattenbella
- Tijger

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
- achtpuntzes
- Jaguar

Don't blaim the cat!
kantoorwerk is gewoon heel erg saai!
wat een heerlijkheid al die slapende katten. Hebben jullie dat nou ook dat heerlijke gelukzaligende gevoel als je katten liggen te slapen. Ik heb dat en ook als ze bv knorren. Als vriend lief snurkt kan ik hem wel een knal geven maar mijn katten mogen knorren als een ........ haha
Ook hier zo herkenbaar, soms was ook wel eens andersom, dan was Phoebe moe, maar wilde ze niet slapen en vocht ze er tegen ook erg grappig
Op yourtube ook heerlijke filmpjes van kittens die het ene moment aan het spelen zijn en dan een seconde later in slaap vallen.
Heerlijk knorrende katten, Simba ligt s'avonds in mijn nek in mijn oor te knorren, dwars door mijn oordopjes heen. Zonder Simba kan ik bijna niet slapen.

Op yourtube ook heerlijke filmpjes van kittens die het ene moment aan het spelen zijn en dan een seconde later in slaap vallen.

Heerlijk knorrende katten, Simba ligt s'avonds in mijn nek in mijn oor te knorren, dwars door mijn oordopjes heen. Zonder Simba kan ik bijna niet slapen.