Vreemd gedrag kater nadat poes bij da is geweest
Vreemd gedrag kater nadat poes bij da is geweest
Ik wist niet zo goed waar ik het moest vragen, dus dan maar hier. Ik ben daarstraks met Smokey (mijn poes van iets meer dan 5 maanden oud) bij de da geweest vanwege blaasontsteking. Nu loopt Juno (haar even oude broer) haar door het hele huis achterna. Het lijkt alsof hij haar het hof maakt en dan klimt hij bovenop haar. Gelukkig bevalt dit Smokey niks en slaat ze hem de hele tijd van haar af, maar ik vind dit gedrag nogal vreemd. Hiervoor stoeiden ze wel veel, maar dit is compleet nieuw! Iemand een idee wat er nou aan de hand is?
Re: Vreemd gedrag kater nadat poes bij da is geweest
Misschien het vreemde luchtje van de Da, zou zomaar kunnen.
Zijn broer en zus al geholpen? Oppassen hoor, misschien heb je wel gelijk en is hij zijn zusje al het hof aan het maken. Mijn Boheme was met zeven maanden voor het eerst krols en het kan ook nog eerder voorkomen.
Zijn broer en zus al geholpen? Oppassen hoor, misschien heb je wel gelijk en is hij zijn zusje al het hof aan het maken. Mijn Boheme was met zeven maanden voor het eerst krols en het kan ook nog eerder voorkomen.
Nee ze zijn nog niet geholpen, de Da wil dat pas na 6 maanden doen hij is er van overtuigd dat er niks zal gebeuren tot die tijd.. ik heb ook al rondvraag gedaan bij andere Da's maar die willen het ook niet eerder doen./
- Admin
- Administrator
- Contacteer:
Grote kans dat het dat is, maar zie ook http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 61&t=15366 (rangordeprobleem wegens andere geur, zoals Boheme aanhaalt).
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Heb die overtuiging maar niet, Jessie was met 4 maanden krols en hop kater erop en zwanger.
Was daar enorm van geschrokken want we kregen haar dus mee uit de opvang toen ze al zwanger was.
Heb toen abortus laten plegen, ze was te jong en had het nooit overleefd, laat dat je maar niet overkomen.
Was daar enorm van geschrokken want we kregen haar dus mee uit de opvang toen ze al zwanger was.
Heb toen abortus laten plegen, ze was te jong en had het nooit overleefd, laat dat je maar niet overkomen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Vanaf de 4 maanden kunnen ze krols worden.
Ik zou kiezen om de kater te laten castreren ( dat is een veel minder gecompliceerde operatie ) en nog even in de gaten houden, hij kan nog steeds, ( een bepaalde, ff navragen hoelang, periode ) je poes bevruchten. Of een implantaat bij je poes.
Natuurlijk je poesje binnenhouden want ook buiten kunnen de kapers op de kust zijn.
Ik zou kiezen om de kater te laten castreren ( dat is een veel minder gecompliceerde operatie ) en nog even in de gaten houden, hij kan nog steeds, ( een bepaalde, ff navragen hoelang, periode ) je poes bevruchten. Of een implantaat bij je poes.
Natuurlijk je poesje binnenhouden want ook buiten kunnen de kapers op de kust zijn.
Als een kater geholpen is, moet je de eerste zes weken nog oppassen... En net wat Sandy zegt, een ongelukje zit in een klein hoekje.
De dierenarts heeft toch mijn katertje gecastreerd
Hij is nu nog aanhankelijker dan hij al was :P Het bleek trouwens geen blaasontsteking te zijn wat Smokey had, maar blaasgruis