Vanwege het recente huidprobleem van Zooey ben ik wat huiverig om haar het natvoer te geven wat ik gaf: Super de Boer maaltijdzakjes. Hier zaten geen granen of suikers oid in, dus leek me goed spul. Maar ja.... er blijven wel conserveermiddelen in zitten.
Maar die koppies dan 's avonds: wat? Krijgen we vanavond niks lekkers?
Dus heb ik een klein beetje rauwe kipfilet voor ze opgesneden. Dat was de grootste hit! Echt, de kipfilet zat aan de muren geplakt

Vooral Zooey was er helemaal zot op. Ze bromde tegen Mouse dat hij niet bij haar kip in de buurt mocht komen (dat doet ze alleen als ze iets écht heel lekker vindt), ze speelde met haar kip tijdens het eten en gooide het in de lucht (en zo kwam het op de muur)......wauw, dat had ik niet verwacht.
Dus.... ik wil ze wat vaker vers erbij gaan geven ipv natvoer. Nou ben ik al langere tijd geinteresseerd in eendagskuikens voeren. Maar, online kan ik alleen website vinden waar je ze in hele grote hoeveelheden kan kopen. Is er iemand bekend met een winkel in/rondom Utrecht waar ik ze in kleinere hoeveelheden zou kunnen kopen?