Eerste avond met nieuwe katten

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Tazke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:42

Re: Eerste avond met nieuwe katten

Bericht door Tazke »

Wat een ontzettend leuk filmpje! Ze zijn echt helemaal thuis! Heerlijk. Ik kan onze kittens ook blijven filmen! Dus.. vooral blijven doen!
Mickey en Juultje, our greatest love!
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Eerste avond met nieuwe katten

Bericht door Umimeis »

Wat een leuk filmpje! Ik herken dat wel, dat achter elkaar aan rennen en dan de trap op.
Doen ze hier dagelijks.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Eerste avond met nieuwe katten

Bericht door Adriana »

nkusters schreef: Als er meer nieuws is laat ik het weten. Groet, Nick, Shaggy en Bikkel.
:stil: ongewijfeld: geen nieuws is goed nieuws, maar we zijn toch langzamerhand wel een beetje benieuwd, :pdtyaya: Nick....

hoe bevalt een huis met katten?
al helemaal gewend en je leren bank nog niet gesloopt, beetje bekrast misschien......

gaat het allemaal goed met jullie? :sleeping: :sleeping:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
nkusters
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 nov 2009 23:05
Locatie: Valkenburg aan de Geul
Contacteer:

Re: Eerste avond met nieuwe katten

Bericht door nkusters »

Hehe, het gaat super, ze maken het goed en zijn helemaal gewend. 's Morgens wakker worden is elke dag een feest (wel jammer dat het altijd redelijk vroeg is en ik liever nog even blijf liggen), dan kijken 4 ogen me lief aan, komt de een op mijn borstkas liggen, bijna tegen mijn neus op en de andere op mijn benen.

Even op de bank gelegen (doe ik nooi, zit altijd achter de PC), kwamen ze alle twee lekker bij me liggen.

Als er bezoek is, en we zitten in de keuken, dan komt shaggy nog wel eens gewoon op schoot liggen, schuw is hij helemaal niet meer.

Kortom: gaat prima!

Ze ontdekken nog steeds stukjes waar ze nog niet geweest zijn, wel oppassen met de prullenbak en eten op het aanrecht, daar kunnen ze niet van af blijven.

Groet,

Nick.
Shaggy en Bikkel, twee zwart/witte europesche korthaar katten van 1,5 jaar, per 07-12-2009 geadopteerd uit Dierenasiel "De Reddingsboei".
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Eerste avond met nieuwe katten

Bericht door Cari »

Wat is het toch heerlijk om zulke goede berichten te lezen :grin: !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie