arjan schrijft:
Pro plan zou goed zijn volgens de beste man in de dierenwinkel, maar wat is er minder aan dan housecat?
Ik probeer natuurlijk ook wat en heb er geen verstand van.Royal canin schijnt ook goed te zijn.

--------------------
wij zijn ook allemaal begonnen met 'er geen verstand van' te hebben,
dus inlezen en ook eens naar onze adviezen kijken..
Chanel is van 12 mei 2009, dus nog een kitten zoals dat heet.
die moet voer hebben voor kleuterpoezen, want ze is nog in de groei.
geef haar dagelijks natvoer en dan eventueel wat droge kitten brokjes erbij, niet andersom! en natuurlijk dagelijks schoon water, maar dat doe je al.
alle merken - bij AH en bij de dierenwinkel hebben voer voor kittens, in kleine blikjes of foliezakjes.
neem twee soorten mee en kijk wat Chanel lekker vindt.
voor 'erbij' kun je wat droge brokjes geven maar liever niet andersom.------------
arjan schrijft
Lieve mensen ik ben een kattenmens..stel dat Armani niet terugkomt...ik wil er dan weer een poes bij nemen.Gaat dit goed of vechten ze elkaar de tent uit dan?

-----------
wat is er mis met het verdergaan met één poes?
niemand kan je ooit garantie geven dat het met een nieuwe huisgenoot, naast Chanel ineens goed gaat en het introduceren van een andere poes/kater in je huis moet met veel zorg en aandacht gebeuren, die kan je er niet zomaar 'bij - zetten', hoor!
en aan de buitenkant in het asiel kun je moeilijk zien hoe dominant een dier zich bij jou thuis zal gedragen of wat er nog voor andere eigenschappen inzitten!
heb je genoeg krabplanken en of een krabpaal voor Chanel?
je zult haar moeten leren dat ze niet in je favoriete stoel of bank gaat hangen om zich uit te rekken of haar nagels te scherpen.
en dat doe je door haar een lekkere krabplank te geven
en daar met je nagel over heen te gaan en haar daar af en toe op te zetten,------------