Koorts?
Re: Koorts?
hij krijgt nu dus 5 dagen baytril als ik je goed begrijp?
ik duim dat het aanslaat!
Nou, laten we hopen dat de baytril Druppie weer helemaal op de been helpt! En dat die tests wat later komen, is helemaal niet erg, dat verandert de behandeling toch niet.
rieneke schreef:hij krijgt nu dus 5 dagen baytril als ik je goed begrijp?
Ja precies.
De da hoopt ook dat het aanslaat maar dit wil helaas niet zeggen dat die katteziektes uitgesloten zijn.
Dus dat is alsnog afwachten helaas........
meis wat een zorgen.
de vonken vliegen van m'n duimen af!
de vonken vliegen van m'n duimen af!
Heel erg veel sterkte met je ventje! Ik hoop echt dat het snel weer beter gaat! Ik duim voor jullie!
Veel liefs en 3 pootjes van mijn katjes!
Veel liefs en 3 pootjes van mijn katjes!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
- Kattenbella
- Tijger
2x baytrill mag niet!!!!
1x daag spuiten of een pil ingeven is de kuur. Ik zou nog even navragen, maar ik heb ook veel katten gespoten en pillen gegeven en baytril is echt eenmal daags!
1x daag spuiten of een pil ingeven is de kuur. Ik zou nog even navragen, maar ik heb ook veel katten gespoten en pillen gegeven en baytril is echt eenmal daags!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Hij krijgt eenmaal daags baytrill.
- Kattenbella
- Tijger
2 spuiten baytrill op 1 dag. Misschien begrijp ik het helemaal verkeerd, neem het mij niet kwalijk dan, maar ik kreeg de indruk dat Druppie voor de tweede keer gespoten werd vandaag.
Verder ben ik echt blij voor de kans en dat jullie dit mogen doen. Baytril is wel echt eenmaal daags
Dikke zoen voor jullie daar!
Verder ben ik echt blij voor de kans en dat jullie dit mogen doen. Baytril is wel echt eenmaal daags

Dikke zoen voor jullie daar!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
ik denk dat dit sloeg op het vocht en eten wat hij daags krijgt.
Hier krijgt hij minimaal 2 spuitjes van..........
Hier krijgt hij minimaal 2 spuitjes van..........
- Kattenbella
- Tijger
Ok, let maar niet op de bezorgde kattenmoeder ook voor jullie
Ik hoop echt dat het aan gaat slaan, duimen draaien hier.
Hij krijg vocht ingespoten? Dat kan zeker geen kwaad

Ik hoop echt dat het aan gaat slaan, duimen draaien hier.
Hij krijg vocht ingespoten? Dat kan zeker geen kwaad

Ik voed hem 3 keer daags bij met 2 spuitjes voeding en 2 spuitjes kittenmelk.
Zodat de vochthuishouding op orde blijft en zijn nierwerking niet achteruit gaat.
Hiernaast eet hij een heel klein stukje vleesmedallion met brood en water sinds vandaag.
Hoop voor hem dat dit voldoende is.
Zodat de vochthuishouding op orde blijft en zijn nierwerking niet achteruit gaat.
Hiernaast eet hij een heel klein stukje vleesmedallion met brood en water sinds vandaag.
Hoop voor hem dat dit voldoende is.
- Kattenbella
- Tijger
Heel veel sterkte en respect voor jullie inzet!
-
- Poema
- Contacteer:
Knapt Druppie al wat op???
Op dit moment is hij helemaal zichzelf met behulp van baytrill.
Hiernaast voed ik hem alle dagen 3 keer bij dus helemaal achteruitgaan is in dit geval niet mogelijk.....
Om uitdroging te voorkomen,en lever en nierwerking goed te houden.
Koorts begint echter langzamerhand terug te komen.
Hopen maar dat deze kuur doet wat hij moet doen
Maar we zijn er nog lang niet klaar met hem aangezien hij weinig tot niets binnenkrijgt uit zichzelf.................
Hiernaast voed ik hem alle dagen 3 keer bij dus helemaal achteruitgaan is in dit geval niet mogelijk.....
Om uitdroging te voorkomen,en lever en nierwerking goed te houden.
Koorts begint echter langzamerhand terug te komen.
Hopen maar dat deze kuur doet wat hij moet doen
Maar we zijn er nog lang niet klaar met hem aangezien hij weinig tot niets binnenkrijgt uit zichzelf.................
-
- Poema
- Contacteer:
Gewoon doorgaan met voeren hoor!
Wij voeren onze Jeeves al maanden en hij blijft op gewicht.
We zijn druk aan het zoeken wat ons meneertje kan hebben. Hij stopte zoineens met eten. DA heeft een kies getrokken, maar hij at nog steeds niet.
Weer een operatie, alle kiezen getrokken. Meneer eet nog steeds niet.
Alle onderzoeken wijzen niets uit, dus wij zijn continue bezig om uit te vinden wat hij kan hebben, want de DA weet ook niets.
Bij jullie schiet het zo te zien ook niet echt op. Je blijft proberen en je DA kan je ook niet echt helpen...
Wel raar dat jullie Druppie steeds koorts blijft houden. Bij mensen duidt zoiets vaak op een auto-imuunziekte of leukemie.
Hopelijk valt het bij Druppie allemaal mee, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om de moed erin te houden. Dat hebben wij nl. wel!
De kosten rijzen aardig de pan uit en veel wijzer word je er niet van. Zeer frustrerend, maar wij (hopelijk jullie ook!) houden moed!
Sterkte met Druppie!
Wij voeren onze Jeeves al maanden en hij blijft op gewicht.
We zijn druk aan het zoeken wat ons meneertje kan hebben. Hij stopte zoineens met eten. DA heeft een kies getrokken, maar hij at nog steeds niet.
Weer een operatie, alle kiezen getrokken. Meneer eet nog steeds niet.
Alle onderzoeken wijzen niets uit, dus wij zijn continue bezig om uit te vinden wat hij kan hebben, want de DA weet ook niets.
Bij jullie schiet het zo te zien ook niet echt op. Je blijft proberen en je DA kan je ook niet echt helpen...
Wel raar dat jullie Druppie steeds koorts blijft houden. Bij mensen duidt zoiets vaak op een auto-imuunziekte of leukemie.
Hopelijk valt het bij Druppie allemaal mee, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om de moed erin te houden. Dat hebben wij nl. wel!
De kosten rijzen aardig de pan uit en veel wijzer word je er niet van. Zeer frustrerend, maar wij (hopelijk jullie ook!) houden moed!
Sterkte met Druppie!